خبرگزاری کار ایران

تیم فوتسال آتش نشانی کاشان روی خط برد قرار گرفت

کد خبر : ۱۳۹۶۷۴

تیم فوتسال دسته یک لیگ کشوری کاشان پس از اینکه در نیم فصل مسابقات در یک حالت بحرانی و در آخرین رده جدول مسابقات قرار داشت تحت مدیریت و مالکیت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرار گرفت و پس از آن با سازماندهی جدید تحت مدیریت محمد سهرابی و سرپرستی مهدی طلایی به فصل دوم مسابقات ورود پیدا نمود.

ایلنا: تیم فوتسال دسته یک لیگ کشوری کاشان پس از اینکه در نیم فصل مسابقات در یک حالت بحرانی و در آخرین رده جدول مسابقات قرار داشت تحت مدیریت و مالکیت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرار گرفت و پس از آن با سازماندهی جدید تحت مدیریت محمد سهرابی و سرپرستی مهدی طلایی به فصل دوم مسابقات ورود پیدا نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان در همین ارتباط پس از برد در مقابل شهرداری نکا و یک نتیجه مساوی با فردوسی مشهد روز جمعه ۴ / ۱۱ / ۹۲ در باشگاه تختی کاشان مقابل تیم نفت امیدیه قرار گرفت و با نبردی سخت و نفس گیر با امتیاز ۵-۶ به پیروزی رسید لذا امیدهای زیادی را برای حفظ جایگاه خود در لیگ دسته یک کشوری ایجاد نمود.

تیم آتش نشانی کاشان جمعه آینده ۱۱ بهمن در مشهد به مصاف پنت هاوس خواهد رفت. تیم پنت هاوس در حال حاضر در رده سوم جدول قرار دارد و در مسابقات نیم فصل نخست، تیم کاشان را با امتیاز ۴ بر ۱ شکست داده بود.

بازیکنان کنونی تیم آتش نشانی کاشان، محمد هاشمی خواه، مسعود حداد، حامد صفری، ابوالفضل کریمی، محسن بخشی، سید محمد مداحی‌نژاد، وحید نجفیان، مسعود رفعت منش، حسین مردانی، سجاد نوروزی، سعید قربانی، محمد مهدی نعناکار، سعید توحیدیان به سرمربیگری سعید محمودی و کمک مربیان مهدی گلچین و محمد حسین بوم هندی می‌باشد که در سه بازی آینده در مقابل تیم‌های پنت هاوس مشهد، مقاومت البرز و لبنیات ارژن شیراز قرار خواهند گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز