خبرگزاری کار ایران

به عنوان اولین مرکز تحقیقات بالینی سازمان تامین اجتماعی در آذربایجان شرقی؛

مرکز تحقیقات و توسعه پژوهش‌های بالینی مدیریت درمان تأمین اجتماعی افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۶۶

این مرکز در محل بیمارستان استاد عالی نسب تبریز راه اندازی شده است.

ایلنا: طی مراسمی مرکز تحقیقات و توسعه پژوهش‌های بالینی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی به عنوان اولین مرکزتحقیقات بالینی سازمان تامین اجتماعی با حضورشهرام غفاری مدیرکل آموزش وپژوهش سازمان تامین اجتماعی در محل بیمارستان تخصصی وفوق تخصصی استاد عالی نسب تبریز افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا مدیر درمان تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی هدف از ایجاد این مرکز را گسترش کمی و کیفی تحقیقات در حیطه پژوهشهای بالینی اعلام کرد و گفت: این واحد زیر نظر مستقیم مدیریت درمان تامین اجتماعی فعالیت خواهد نمود.
سید حسن سیدی با بیان اینکه برای راه اندازی اولیه این مرکز نزدیک به ۲۰۰ میلیون ریال هزینه شده است گفت: محور‌ها و اولویت‌های فعالیت این مرکز در زمینه‌های جمع آوری، تنظیم و طبقه بندی اطلاعات بالینی وسلامت، تربیت نیروی پژوهش گر، ترغیب و بکارگیری محققین، کمک به انتشار مطالب علمی تدوین شده در راستای بهینه کردن فرایندهای نظام سلامت خواهد بود.
وی با اشاره به تأکیدات قرآن کریم بر اهمیت علم خاطرنشان کرد: دردین اسلام شواهد و نمونه‌های زیادی دال بر فضیلت علم و علم آموزی وجود دارد.
سیدی در ادامه با اشاره به فرمایشات ائمه اطهار(ع) پیشرفتهای علمی راجهت جلوگیری از تضعیف مسلمانان امری ضروری دانست و گفت: پژوهش یکی ازراه‌های کسب علم به شمار می‌آید.
وی با اشاره به اینکه مدیریت درمان تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی در درمان مستقیم از طریق ۲ بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی استادعالی نسب و۲۹بهمن در تبریز و ۱۲درمانگاه در سطح استان آذربایجان شرقی ارائه خدمت می‌دهد، افزود: مطابق آمارهای موجود درطول سال ۱۳۹۱، بالغ بر ۱۵ میلیون و ۴۹۶ هزار نفر از خدمات درمان مستقیم و غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی دراستان آذربایجان شرقی بهره‌مند شده اند.
سیدی میزان هزینه کرد درسال ۱۳۹۱دربخش درمان مستقیم قریب به ۸۷ میلیارد تومان ودربخش درمان غیرمستقیم(طرفهای قرارداد) قریب به ۱۶۳ میلیاردتومان ذکر کرد.
لازم به ذکر است وبگاه مرکز تحقیقات و توسعه پژوهش‌های بالینی مدیریت درمان تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی به آدرس DarmanCRDC. ir جهت ارتباط با کاربران طراحی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز