خبرگزاری کار ایران

دوره آموزشی طلایه داران عفاف در تبریز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۶۱

در این دوره آموزشی با تشریح سبک زندگی اسلامی و ایرانی، جایگاه ویژه نوع پوشش و تاثیر آن در حفظشان و منزلت زنان با الهام از سیره اهل بیت علیهم السلام مورد توجه قرار گرفت.

ایلنا: انجمن دلباختگان حضرت صاحب الامر(عج) از سازمان‌های مردم نهاد فعال در موضوع اعتقادی مذهبی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و دبیرخانه استانی شبکه حجاب و عفاف، دوره آموزشی طلایه داران عفاف را برگزار کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان با اعلام این خبر گفت: دوره آموزشی طلایه داران عفاف پیرو برنامه‌های اعلامی شش ماهه دوم شبکه تخصصی عفاف و حجاب کشور و به منظور آموزش و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه، برای خواهران جوان برگزار شد.
لیلا جاویدان با تاکید برلزوم تقویت هویت دینی جوانان میهن اسلامی گفت: در این دوره آموزشی با تشریح سبک زندگی اسلامی و ایرانی، جایگاه ویژه نوع پوشش و تاثیر آن در حفظشان و منزلت زنان با الهام از سیره اهل بیت علیهم السلام مورد توجه قرار گرفت.
شایان ذکر است این دوره آموزشی از اول دی ماه با حضور ۳۰ نفر از خواهران جوان و تدریس محمودی از مربیان حجاب و عفاف استان در ۱۰ جلسه در محل حسینیه حضرت رقیه(س) تبریز برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز