خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

امروز می‌توانیم آذربایجان شرقی را با مدیریت دوران دفاع مقدس اداره کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۳۵

از بنیاد حفظ آثار انتظار دارم شیوه‌های مدیریتی آن دوران را به شکل امروزی تدوین کند.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی دوران دفاع مقدس را شیرین‌ترین و موفق‌ترین دوران مدیریت تاریخ انقلاب اسلامی در ذهن مردم دانست.
به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل جبارزاده صبح امروز شنبه در نشستی که به منظور بررسی مشکلات پروژه پارک‌موزه دفاع مقدس در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد، با بیان اینکه باید شیوه مدیریتی دفاع مقدس را در عرصه‌های مختلف پیاده کنیم، افزود: وقتی که چنین شیوه مدیریتی تجربه شده و مردم هم آن را قبول دارند، چرا باید به دنبال روش‌های دیگر برویم و این تجربه موفق را تکرار نکنیم.
وی تصریح کرد: امروز می‌توانیم استان را با مدیریت دوران دفاع مقدس اداره کنیم و من از بنیاد حفظ آثار انتظار دارم شیوه‌های مدیریتی آن دوران را به شکل امروزی تدوین کند.
استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با بیان اینکه مسوول اصلی و متولی اجرای پروژه پارک‌موزه دفاع مقدس، هیأت امنای این مرکز فرهنگی است، گفت: از هیأت امنا انتظار دارم که با جدیت کار را پیگیری و برنامه جامع مالی و عملیاتی را برای ادامه کار تنظیم کنند.
وی با اشاره به نقش شهرداری تبریز در اجرای این پروژه، خاطرنشان کرد: با‌شناختی که از اعضای شورای شهر و شهرداری دارم حتما در تکمیل این پروژه همکاری خواهند کرد.
جبارزاده همچنین با اشاره به ارایه لایحه بودجه دولت به مجلس و تدوین بودجه شهرداری، افزود: حتما باید با نمایندگان مجلس و نمایندگان شورای شهر تعامل لازم را داشته باشیم تا در ردیف‌های بودجه، مبلغی را به این پروژه اختصاص دهند.
استاندار آذربایجان شرقی گفت: همان‌طور که قبلا هم تاکید کرده‌ام باید تلاش کنیم این پروژه در چهار سال آینده و در دوره‌ای که مدیریت استان منتسب به لشکر عاشورا و دفاع مقدس است به اتمام برسد.
سردار حسن استوار آذر مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی هم در این نشست، گفت: پروژه پارک‌موزه دفاع مقدس در ۵۷ هکتار اجرا می‌شود و فاز اول آنکه مرکز فرهنگی این پارک‌موزه است ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی احداثحسینیه شهدای گمنام و مرکز اسناد دفاع مقدس را فازهای بعدی این پروژه اعلام و ابراز امیدواری کرد با همکاری شهرداری تبریز، عملیات اجرایی پروژه با سرعت بیشتری ادامه یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز