خبرگزاری کار ایران

مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز زنجان تاکید کرد:

هنر، حلقه مفقوده زندگی معاصر است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۸۳

مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز زنجان گفت: در شرایط امروزی که نظرات و گفتمان‌های متعددی در جامعه وجود دارد، هنر حلقه مفقوده زندگی معاصر است.

زنجان: مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز زنجان گفت: هنرمندان و فعالان هنری نیز می‌توانند با استفاده از پژوهش‌ها و تئوری‌های دانشگاهیان در جهت تولید آثار فاخر و ماندگار در این عرصه اقدام کنند.

به گزارش ایلنا از زنجان، اصغر حاج علی اکبری، امروز با بیان این مطلب اظهار کرد: ارتباط بین دانشگاهیان و هنرمندان یکی از موارد مهم در راستای تولید آثار هنری فاخر و ماندگار است.

وی با اشاره به اینکه در جامعه کنونی جای کار‌ها و آثار ماندگار و ارزشمند هنری در کشور خالی است، افزود: حمایت، هدایت و توجه کافی به افراد توانمند عرصه هنر هم در بحثتئوری و هم در عرصه‌های عملی وظیفه اصلی مسئولان کشور است.

این مقام مسئول به نقش پژوهش در عرصه هنر اشاره کرد و بیان داشت: دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها نقش پررنگ تری در امر پژوهش در جهت تولید آثار هنری فاخر و ماندگار می‌توانند داشته باشند.

وی با تاکید بر پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالای هنرمندان استان، اظهار کرد: هنرمندان و فعالان هنری نیز می‌توانند با استفاده از پژوهش‌ها و تئوری‌های دانشگاهیان در جهت تولید آثار فاخر و ماندگار در این عرصه اقدام کنند.

مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان زنجان با اشاره به تولید فیلم کوتاه «روز میهمانی» به همت حوزه هنری استان زنجان، ابراز کرد: این فیلم که بر شخصیت حضرت رسول اکرم(ص) تاکید دارد، اثر فاخر و ماندگاری است که توانسته از دریچه هنر به اعتقادات دینی مسلمانان بپردازد.

وی با بیان اینکه «روز میهمانی» از جمله فیلم‌هایی است که از فطرت پاک انسانی نشأت گرفته، خاطر نشان کرد: حضور نونهالان در این فیلم در اثرگذاری و ماندگاری آن بسیار موثر بوده است.

حاج علی اکبری در پایان با یادآوری اینکه در عرصه‌های دینی و مذهبی مباحثفراوانی وجود دارد که هنرمندان و فعالان این عرصه می‌توانند به خوبی از آن‌ها بهره ببرند، ادامه داد: مسئولان و متولیان، با تلفیق توانمندی‌ها و ظرفیت‌های تئوری و عملی استان می‌توانند گام‌های بزرگی در راستای تولید آثار ماندگار بردارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز