خبرگزاری کار ایران

اجراگذاشتن چک‌های ماشین‌سازی غیرقانونی است؛

دبیری: هیات فوتبال آذربایجان زیر پای ما را هم کشید

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۷۹

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که تراکتورسازی را آن طور به حاشیه بردند ولی ما تا اینجای کار ایستادگی کرده‌ایم و مجبور شدیم این اقدام عجیب هیات فوتبال را رسانه‌ای کنیم.

مالک باشگاه دبیری تبریز گفت: در آستانه حساس ما با گیتی پسند متاسفانه برخی از درون استان برای ما حاشیه درست کردند که جای تامل دارد.

به گزارش ایلنا، افشین دبیری اظهار داشت: در فاصله چند روز مانده به بازی حساس با گیتی‌پسند به ما اطلاع داده شد دو فقره چک باشگاه دبیری به مبلغ ۴۷۰ میلیون تومان که در جریان گرفتن امتیاز پتروشیمی برای ماشین‌سازی رد و بدل شده و قرار بود پس از باز پس‌گیری امتیاز از سوی هیات فوتبال به ما برگردانده شود، به اجرا گذاشته شده!

وی افزود: هیات فوتبال آذربایجان به عوض اینکه آرامش به تیم ما تزریق کند تا تبریز برای اولین بار سهمیه آسیایی فوتسال را بگیرد نه تنها دست ما را نگرفت که زیر پای ما را هم کشید. آنها در آستانه این بازی حاشیه‌ای به تیم ما تزریق کردند که اگر مدیریت نمی‌کردیم و بروز می‌دادیم به نتیجه‌گیری تیم ما ضربه می‌زد.

دبیری با تاکید بر اینکه با پیگیری قانونی وکیلش به دنبال عیان‌کردن تخلف صورت گرفته در به اجرا گذاشته شدن چک‌های خود است توضیح داد: آن سال پس از اینکه هیات فوتبال به توافقات اولیه خود مبنی بر حمایت مالی از ماشین‌سازی تبریز بنا به صورت‌جلسه توجه نکرد و خیلی شیک تیم را از ما تحویل گرفت قرار شد ۵۰درصد چک‌ها را خودش و ۵۰درصد دیگر را موسسه مالی‌کوثر که تیم را تحویل گرفت پرداخت کند و این در حالی بود که ماشین‌سازی آن سال می‌توانست با ما به لیگ برتر صعود کند.

وی ادامه داد: تعلل زیادی در باز پس‌گیری چک‌های اولیه ما از پتروشیمی از سوی هیات فوتبال صورت گرفت تا پتروشیمی به روال خود عمل کرده و بر اثر بی‌مبالاتی هیات فوتبال و بی اعتنا به صورت‌جلسه انتقال تیم به موسسه کوثر، چک‌های ما را به اجرا بگذارند. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که تراکتورسازی را آن طور به حاشیه بردند ولی ما تا اینجای کار ایستادگی کرده‌ایم و مجبور شدیم این اقدام عجیب هیات فوتبال را رسانه‌ای کنیم.

مالک دبیری تبریز در خاتمه به سایت باشگاه یادآور شد: پیروزی خوب بازیکنان ما برابر گیتی‌پسند که با غیرت، همدلی و رفاقت همه مجموعه از کادر فنی تا همه و همه به دست آمد، نوید قهرمانی تبریز در لیگ۹۲ را می‌داد. با این پیروزی معتقدم ۸۰درصد راه هموار شد اما هنوز همه چیز برای قهرمانی دبیری تمام نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز