خبرگزاری کار ایران

در استان زنجان صورت گرفت؛

برپائی همایش کارآفرینان جوان استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۷۱

همایش کارآفرینان جوان، تجارت دانش محور به منظور آشنائی دانشجویان با کارآفرینان جوان در اتاق بازرگانی زنجان تشکیل شد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: اتاق مصمم است با افتتاح مرکز ارتباط اتاق با دانشجویان، جوانان تحصیلکرده را حمایت نماید.

به گزارش ایلنا از زنجان، در این همایش که همزمان با افتتاح مرکز ارتباط اتاق بازرگانی با دانشجویان برپا شد جمیلی رئیس اتاق بازرگانی زنجان ضمن اشاره به پتانسیل دانشجویان در امر تحقیق و پژوهش اظهار داشت: جوانان دارای انژری فروان در مباحثمختلف هستند که می‌توان با جهت دادن به این پتانسیل‌ها گامهای بلندی در راه توسعه علمی کشور برداشت.

وی با اشاره به کارآفرینان جوان استان گفت: کارآفرینان افرادی خلاق، پویا و خطرپذیر هستند که با داشتن تمرکز، از خودگذشتگی و داشتن انگیزه مخاطرات را پذیرفته و به‌دنبال تغییرند.

این مقام مسئول در ادامه افزود: رشد و توسعه اقتصادی زمانی در کشور می‌سر می‌شود که افرادی با خطرپذیری اقدام به نوآوری می‌نمایند که با این روش‌ها راه حلهای جدید جایگزین راهکارهای ناکارآمد قبلی خواهد شد و امنیت اقتصادی آینده ما تا حدود زیادی به کیفیت کار کارآفرینان متکی است.

رئیس اتاق زنجان در ادامه سخنانش آمادگی اتاق زنجان را جهت حمایت از کارآفرینان جوان اعلام کرد و گفت: اتاق مصمم است با افتتاح مرکز ارتباط اتاق با دانشجویان، جوانان تحصیلکرده را حمایت نماید.

در ادامه این نشست چند تن از کارآفرینان موفق استان به ارائه توضیحاتی در خصوص نحوه عملکرد و چگونگی پیشرفت خود پرداختند در پایان این همایش تمبر یادبود همایش جوان، تجارت دانش محور به امضاء کلیه حاضرین رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز