خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر در گفتگو با ایلنا خبر داد؛

رشد ۱۷ هزار تومانی سکه

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۶۵

در بازار امروز شنبه ۵ بهمن ماه ۹۲ اونس جهانی با ۳۰ دلار رشد به ۱۲۶۹ دلار و ۷۰ سنت و هر مثقال در بازار تهران ۳۹۱ هزار تومان رسید.

رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر از ساماندهی داد و ستدهای داخلی و خارجی طلا در خصوص روزهای پایانی هفته خبر داد.

عباس محمد ولی، رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص افزایش بهای طلا و سکه در روز جاری اظهار داشت: این رشد به دلیل افزایش ۳۰ تا ۴۰ دلاری اونس جهانی نسبت به روز پنج شنبه بود و تا یکشنبه شب که بازارهای جهانی تعطیل است قیمت‌ها تغییر نخواهد کرد البته داد و ستد‌های فعالین این بخش در روز پنج شنبه نیز در رشد قیمت‌های طلا و سکه امروز بی‌تاثیر نبوده است.

وی گفت: به زودی مشکلاتی که بدلیل عدم هماهنگی تعطیلی روزهای پایانی هفته کشور ما با تعطیلی بازارهای جهانی است ساماندهی می‌شود و فعالین بخش طلا و جواهر مشکلاتشان حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در بازار امروز شنبه ۵ بهمن ماه ۹۲ اونس جهانی با ۳۰ دلار رشد به ۱۲۶۹ دلار و ۷۰ سنت و هر مثقال در بازار تهران ۳۹۱ هزار تومان رسید.

همچنین در بازار امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار به ۹۰ هزار و ۲۶۰ تومان رسید در حالی که روز پنج شنبه هر گرم طلا ۸۸ هزار و ۳۰۰ تومان بود همچنین هر قطعه سکه تمام طرح جدید و قدیم با ۱۷ هزار تومان افزایش به ۸۷۹ هزار تومان، هر قطعه نیم سکه با ۱۰ هزار تومان رشد به ۴۴۳ هزار تومان و هر عدد ربع سکه نیز با ۹ هزار تومان افزایش به ۲۷۰ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی با ۴ هزار تومان رشد به ۱۷۵ هزار تومان رسید.

در بازار امروز هر دلار امریکا با ۱۳ تومان رشد به ۲۹۵۰ تومان، هر یورو با ۳۲ تومان رشد به ۴۰۳۲ توما و هر پوند با ۵ تومان افزایش به ۴۸۵۵ تومان رسید.

همچنین در بازار امروز هر درهم امارات ۸۰۰ تومان، هر دلار کانادا ۲۷۲۰ تومان، یوان چین ۴۹۰ تومان، ین ژاپن ۲۸۰ تومان، روپیه هند ۴۸۰ تومان، دلار استرالیا ۲۶۰۰ تومان، کرون سوئد ۴۵۵ تومان، فرانک سوئیس ۳۲۱۵ تومان، رینگیت مالزی ۹۱۰ تومان، دینار کویت ۱۰ هزار و ۳۸۵ تومان، ریال عربستان ۷۹۵ تومان، کرون دانمارک ۵۳۲ تومان، روبل روسیه ۸۸ تومان، یک هزار دینار عراق ۲۳۷۵ تومان، افغانی افغانستان ۵۲ تومان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز