خبرگزاری کار ایران

در برنامه هفت سینمایی مطرح شد:

نقش رسانه‌هادر معرفی سینما و دست اوردهای آن بسیار پررنگ است

کد خبر : ۱۳۹۴۵۷

صداقت، تعهد و صلابت رسانه‌ها در شرایطی می‌تواند به نفع سینمای ایران تمام شود که تلاش و مشارکت فعال اجزای مختلف پیکره رسانه کشور قدردانسته شود.

ایلنا: آنچه در برنامه این هفته سردبیر هفت جاری گشت و سرمقاله مجله تصویری هفت رارقم زد، صحبت‌هایی پیرامون رابطه اهالی رسانه و سینما گران بود.

به گزارش ایلنا محمود گبرلو در این خصوص گفت: اهمیت جایگاه رسانه‌ها در دنیای امروزبرکسی پوشیده نیست وخبرنگاران و منتقدان همواره نقشی پررنگ درحرکت رو به جلو جریان‌های فرهنگی ایجاد کرده‌اند.
وی افزود: اگربه رابطهٔ اهالی سینما ومتولیان این حوزه با دست اندرکاران رسانه‌ها نگاه کنیم به این نکته پی می‌بریم که نویسندگان، کار‌شناسان و منتقدان و خبرنگاران تا چه حد در معرفی دست آورد‌های یک فعالیت پررنگ سینمایی نقش آفرین و اثرگذارهستند ودر این راه صداقت، تعهد و صلابت رسانه‌ها در شرایطی می‌تواند به نفع سینمای ایران تمام شود که تلاش و مشارکت فعال اجزای مختلف پیکره رسانه کشور قدردانسته شود.
سردبیرهفت بابیان اینکه اهالی رسانه در حال حاضر جز خانواده سینما ایران هستند اظهار داشت: رابطه متقابل آن‌ها با اهالی سینما ودست اندرکاران و مدیران این حوزه باید به گونه‌ای باشد که در ‌‌نهایت سینما ایران از این رابطه درراستای تقویت و تعالی بهره ببرد.
وی اذعان داشت: آنچه دراین میان اهمیت دارد آگاهی طرفین این رابطه نسبت به وظایف خود است وهمان قدرکه اهالی رسانه باید در ارتقای خود جدی‌تر باشند دست اندرکاران و متولیان سینما و برپاکننده جشنواره باید بدانند چگونه با رفتارمهربانانه، متواضعانه خودشان می‌توانند در دل مخاطبان گسترده سینما جای بگیرند چرا که اهالی رسانه نمایندگان افکارعمومی و واسطه بین هنرمندان و مردم هستند و این نقش بر هیچکس پوشیده نیست.
محمود گبرلو در پایان گفته‌های خود بیان داشت: آرزو داریم که در آستانه آغاز جشنواره فیلم فجررفتار متقابل اهالی رسانه و سینماگران دلسوزانه، مبتنی بر تعامل و صداقت و مبتنی برهمکاری باشد تا مخاطبان بتوانند معنی بازگشت به آرامش را بیش از پیش درک کنند.
در ستون دیگری ازصفحه آغازی مجله تصویری هفت با بیان هفت روز باقیمانده تا شروع جشنواره ۳۲ فیلم فجر به نمایش گزارشی از برندگان جایزه بازیگر مکمل مرد در طی ۳۲ سال برگزاری این جشنواره پرداخته شد. در سوی دیگری از همین صفحه رویدادهای هنری و سینمایی درطول هفته و سکانس تولید؛ وضعیت ساخت و تولید فیلم‌ها نشان داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز