خبرگزاری کار ایران

در اعتراض به جلوگیری از ورود نماینده‌ صنفی‌شان؛

کارگران پتروشیمی فجر برای چهارمین روز متوالی دست از کار کشیدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۳۲

چکیده: نزدیک به ۱۵۰ کارگر پیمانی واحد تعمیرات و نگهداری پتروشیمی فجر صبح امروز در اعتراض به تصمیم شرکت پیمانکاری «رامپکو» مبنی بر جلوگیری از ورود «عباس رضایی» به کارخانه، بار دیگر دست از کار کشیدند.

کارگران پیمانی واحد تعمیرات و نگهداری پتروشیمی فجر در اعتراض به تصمیم پیمانکار مبنی بر جلوگیری از ورود یکی از نمایندگان صنفی کارگران به کارخانه، برای چهارمین روز کاری متوالی دست از کار کشیدند.
یکی از نمایندگان کارگران با اشاره به ممنوع الورود شدن نماینده کارگران از تاریخ یک بهمن‌ماه، به ایلنا گفت: نزدیک به ۱۵۰ کارگر پیمانی واحد تعمیرات و نگهداری پتروشیمی فجر صبح امروز(شنبه ۵ بهمن ماه) در اعتراض به تصمیم شرکت پیمانکاری «رامپکو» مبنی بر جلوگیری از ورود «عباس رضایی» نماینده صنفی به کارخانه، بار دیگر دست از کار کشیدند.
وی ادامه داد: مدیران پیمانکاری و کارفرما پاسخ مشخصی به اعتراض صنفی کارگران نمی‌دهند، به گونه‌ای که وقتی به پیمانکار مراجعه می‌کنیم، گفته می‌شود جلوگیری از ورود آقای رضایی خواستهٔ کارفرماست و زمانی که به کارفرما مراجعه می‌کنیم، گفته می‌شود این تصمیم توسط پیمانکار اتخاذ شده است.
گفتنی است علت اتخاذ چنین تصمیمی به صورت رسمی به کارگران اعلام نشده اما از منابع کارگری در پتروشیمی فجر معتقدند که آقای رضایی به دلیل مصاحبه با رسانه‌های رسمی کشور و اطلاع رسانی در خصوص شرایط نامناسب کارگران به محل کارش ممنوع الورود شده است.
کارگران معترض معتقدند کارفرما و پیمانکار پتروشیمی فجر تلاش می‌کنند با فشار به نماینده صنفی شان، از اطلاع رسانی سایر کارگران پیرامون مشکلات صنفی‌شان جلوگیری کنند.


نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز