خبرگزاری کار ایران

معاون مالی و اقتصاد شهرداری تهران در گفت و گو با ایلنا:

مشکلی نسبت به سود سهام بانک شهر با شورا نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۱۸

۸۰۰ میلیارد تومان سهام چندان زیادی برای بانک شهر نیست. / بانک شهر برای ادامه حیات خود و فعالیتش به سرمایه‌های بیش از این نیاز دارد.

ایلنا: معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، گفت: با شرایط موجود در شورای شهر تهران فکر نمی‌کنم نسبت به سود سهام بانک شهر مشکلی پیش آید.

حسین محمد پورزندی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره سهام بانک شهر، اظهار کرد: شهرداری تهران می‌تواند ۱۰ درصد از سهام بانک شهر را داشته باشد و این مشکلی ندارد.

وی ادامه داد: واقعیت این است که بانکها می‌توانند به شهرداری‌ها کمک کنند و برای این کار باید سرمایه‌ معقول باشد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، با بیان اینکه ۸۰۰ میلیارد تومان سهام چندان زیادی برای بانک شهر نیست، تصریح کرد: بانک شهر برای ادامه حیات خود و فعالیتش به سرمایه‌های بیش از این نیاز دارد.

پورزندی در پاسخ به اینکه پیش بینی می‌کنید امسال اعضای شورای شهر تهران نسبت به سود سهام بانک شهر و میزان سهام آن چه واکنشی داشته باشند، گفت: با شرایط موجود در شورای شهر تهران فکر نمی‌کنم مشکلی پیش آید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سال گذشته در بررسی تفریغ بودجه شهرداری تهران و بررسی سود شهرداری تهران از بانک شهر اعضای شورای معترض بودند چرا شفاف‌سازی لازم صورت نگرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز