خبرگزاری کار ایران

در پی حضور اساتید دانشگاه تبریز؛

بخش فارسی در کنفرانس‌های بین المللی توریسم و هتلداری ترکیه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۷۲

رحیم حیدری چیانه، استاد دانشگاه تبریز به همراه حمید ضرغام بروجنی از دانشگاه علامه طباطبایی در کنار نزدیک به ۵۰ استاد از جمله کشورهای آمریکا، آلمان، ایتالیا، چین، ترکیه، پرتغال، استرالیا، اسپانیا، کانادا، فرانسه، دانمارک، تایلند عضو کمیته علمی هفتمین کنفرانس توریسم، هتلداری و اوقات فراغت هستند.

ایلنا: در هفتمین کنفرانس جهانی مطالعات توریسم، هتلداری و اوقات فراغت و سومین کنفرانس بین المللی پژوهش‌های میان رشته‌ای توریسم کشور ترکیه، که از معتبر‌ترین کنفرانس‌های جهانی این حوزه به شمار می‌رود، بخش فارسی نیز گنجانیده شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا رحیم حیدری چیانه، استاد دانشگاه تبریز به همراه حمید ضرغام بروجنی از دانشگاه علامه طباطبایی در کنار نزدیک به ۵۰ استاد از جمله کشورهای آمریکا، آلمان، ایتالیا، چین، ترکیه، پرتغال، استرالیا، اسپانیا، کانادا، فرانسه، دانمارک، تایلند عضو کمیته علمی هفتمین کنفرانس توریسم، هتلداری و اوقات فراغت هستند.
حیدری چیانه، عضو هیات علمی دانشگاه تبریز در این خصوص گفت: در کنفرانس‌های قبلی(ششم و دوم) ۴۶ نفر از اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز حضور داشتند و با ارایه ۱۷ مقاله رتبه نخست تعداد پذیرش و ارایه مقاله در کنفرانس‌های مذکور را به خود اختصاص دادند که به خاطر همین حضور گسترده، بخش فارسی این کنفرانس‌ها نیز راه اندازی شده است و دکتر شهریور روستایی، فریدون بابایی اقدم، ناصر صنوبر و مجید محمود علیلو از اعضای هیات علمی دانشگاه تبریز و دکتر سیده خدیجه رضا طبع، دانش آموخته این دانشگاه نیز به عنوان عضو کمیته داوری در بخش فارسی حضور خواهند داشت.
به گفته وی، در این کنفرانس‌ها فرایند پذیرش مقالات مربوط به کشورهای ایران، افغانستان و تاجیکستان توسط نمایندگان ایران انجام می‌پذیرد. لذا علاقمندان بعد از ثبت نام در سایت این کنفرانس‌ها، می‌توانند مقالات خود را به یکی از نمایندگان سه گانه مذکور نیز ارسال نمایند.
وی اضافه کرد: به خاطر استقبال شرکت کنندگان کشورهای ایران، روسیه و اسپانیا این کنفرانس‌ها به غیر از زبان اصلی(انگلیسی) به زبان این کشور‌ها نیز برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش، آخرین مهلت ارسال مقاله به این کنفرانس‌ها تا ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ اعلام شده و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت‌های کنفرانس(www. gradtourismconference. org و http: / / interdisciplinaryconference. org) مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز