خبرگزاری کار ایران

رییس سابق دانشگاه تبریز:

در مدت مسئولیتم ۸۹ نفر هیات علمی در دانشگاه تبریز جذب شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۲۱

در حوزه کارمندان هیچ نیرویی در مدت ۱۶ حضورم در ریاست دانشگاه تبریز جذب نشد هرچند رنجش خاطرهایی هم داشت.

ایلنا: رییس سابق دانشگاه تبریز گفت: در مدت ۱۶ ماهه ریاست دانشگاه تبریز تعداد ۸۹ نفر هیات علمی جذب شدند اما در حوزه کارمندان هیچ نیرویی در این مدت به استخدام درنیامد هرچند رنجش خاطرهایی هم داشت.
به گزارش خبرنگار ایلنا پرویز آژیده، که در آیین معارفه رییس جدید دانشگاه تبریز سخن می‌گفت افزود: اعتقاد دارم وجود نیروی انسانی نخبه مهم‌ترین عنصر پیشرفت جامعۀ دانشگاه است.
وی به راه اندازی پردیس تبریز و دایر شدن حدود ۱۱۰ رشته در مقطع تحصیلات تکمیلی و پذیرش ۵۵۰ نفر دانشجو اشاره کرد و گفت: این امر کار مهمی بود که صورت گرفت؛ زیرا هم از مهاجرت متقاضیان تحصیلات تکمیلی به کشورهای همسایه جلوگیری می‌شود و هم منبعی برای کسب درآمد اختصاصی برای دانشگاه است.
آژیده با تاکید بر لزوم وجود همدلی در کشور افزود: پس از آنکه انتخابات تمام شد و دولت جدید روی کار آمد، رقابت‌ها به رفاقت تبدیل شده و رعایت منافع ملی و مصالح اسلامی در سرلوحۀ همۀ دلسوزان انقلاب و نظام قرار گرفته است.
خاطر نشان می‌شود: در پایان این مراسم حکم وزیر علوم به محمدرضا‌پور محمدی رییس دانشگاه تبریز اهدا شد و از تلاش‌های پرویز آژیده قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز