خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبرداد:

جمع‌آوری ۸ میلیارد ریال زکات در شهرستان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۹۲

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از جمع‌آوری ۸ میلیارد ریال زکات در شهرستان زنجان تا پایان آذر ماه امسال خبر داد.

زنجان: مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان گفت: دبیرخانه شورای زکات در کمیته امداد مستقر است و خوشبختانه با همکاری موجود سالانه اقدامات مختلفی در این زمینه صورت می‌گیرد.

به گزارش ایلنا از زنجان، اصغر پناهی اظهار کرد: زکات یکی از موضوعات مورد تاکید در دین اسلام است و در آیات قرَآنی و روایات نقل شده از ائمه معصومان(ع) تاکید بسیاری بر این موضوع شده است.

وی با اشاره به اینکه از مهم‌ترین اهداف جمع‌آوری زکات محرومیت زدایی و کمک به محرومین است، اضافه کرد: دبیرخانه شورای زکات در کمیته امداد مستقر است و خوشبختانه با همکاری موجود سالانه اقدامات مختلفی در این زمینه صورت می‌گیرد.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با اشاره به برگزاری جلسات با کشاورزان عمده کار اذعان داشت: در این جلسات توجیهی اهمیت پرداخت زکات برای کشاورزان تبیین می‌شود.

این مسئول همچنین به نصب بنرهای تبلیغی در سطح شهر و همچنین برگزاری مستمر جلسات شورای زکات اشاره کرد و افزود: جلسات شورای زکات با حضور ائمه جمعه و اعضای کارگروه زکات برگزار می‌شود.

وی در ادامه به جمع‌آوری ۸ میلیارد ریال زکات در شهرستان اشاره داشت و گفت: مبالغ جمع‌آوری شده صرف امور محرومین و احداثپروژه‌های عام المنفعه می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز