خبرگزاری کار ایران

مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان:

حفظ محیط‌زیست به ماهیت کاری بانک کشاورزی بر می‌گردد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۸۷

مدیر شعب بانک کشاورزی استان، بر لزوم اطلاع رسانی برای ارتقا فرهنگ شهروندی در جامعه تاکید کرد و گفت: روحیه حمایت و حفظ محیط زیست به ماهیت کاری بانک کشاورزی بر می‌گردد.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان گفت: حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه و زنان روستایی و سایر طرح‌ها و نیز توجه به موضوع حفظ محیط زیست جزو وظایف این بانک است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، بهزاد نیکخواه در نشست با اعضای کمیته محیط زیست هیات کوهنوردی استان با تاکید بر زنده کردن فرهنگ‌های سنتی گذشتگان با اعلام اینکه تشکیل این کمیته از درون هیات کوهنوردی استان نشان از حساسیت این افراد به طبیعت دارد و کوهنوردان بیشتر از سایرین به سلامت افراد جامعه توجه می‌کنند.
وی، حفظ و نگهداری از محیط زیست را به عنوان سرمایه ملی برای حفاظت به نسل‌های آینده مورد تاکید قرار داد و افزود: رسالت بانک کشاورزی ایجاد امنیت غذایی به عنوان یکی از شاخصه‌های توسعه پایدار بوده اما این دلیل نشده که از مسئولیت‌های اجتماعی و وظایف شهروندی غافل شویم.
وی یکی از وظایف بانک کشاورزی را حمایت برای تولید محصولات پاک در جامعه عنوان کرد و افزود: حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه و زنان روستایی و سایر طرح‌ها و نیز توجه به موضوع حفظ محیط زیست جزو وظایف این بانک است.

وی همکاری با سازمان‌های بین المللی با رویکرد رشد سبز فراگیر به عنوان یکی از محورهای توسعه پایدار از دیگر برنامه‌های این بانک اعلام کرد و گفت: این الگوی رشد با اهدافی روشن و انعطاف‌پذیر در حفاظت از محیط زیست و کارایی در مصرف منابع طبیعی تأمین کننده نیازهای تمام مردم جهان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز