خبرگزاری کار ایران

ابراهیم فیروزی به مدت ۴ سال به سمت رییس هیات شنای آذربایجان‌شرقی انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۶۹

قرار گرفتن در بین ۳ استان بر‌تر کشور و اخلاق مداری و توسعه همگانی و قهرمانی شنای آذربایجان شرقی در اولویت کاری هیات در ۴ سال آینده قرار دارد.

ایلنا: مجمع انتخابات هیات شنا، شیرجه و واترپلوی آذربایجان‌شرقی به ریاست سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی و به نائب رییسی محسن سمیع‌زاده دبیر فدراسیون شنای کشور و با حضور ۱۵ نفر از اعضاء مجمع برگزار شد.
به گزارش ایلنا بر اساس انتخابات این مجمع ابراهیم فیروزی با ۱۵ رای به مدت ۴ سال به سمت رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی آذربایجان‌شرقی انتخاب شد.
ابراهیم فیروزی که به مدت ۶ ماه سرپرستی هیات را بر عهده داشت در این مجمع در ارائه برنامه‌ها و گزارش کاری هیات گفت: قرار گرفتن در بین ۳ استان بر‌تر کشور و اخلاق مداری و توسعه همگانی و قهرمانی شنای استان در اولویت کاری هیات در ۴ سال آینده قرار دارد.
وی افزود: در ۴ سال آینده با پیروی از سیاست‌های کلان فدراسیون شنا و در چارچوب سیاست‌های اداره کل ورزش و جوانان استان از تمام ظرفیت‌ها ی موجود و نیروهای مفید برای اعتلای شنا، شیرجه و واترپلوی استان تلاش خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: در ۴ سال آینده یکی از مهم‌ترین اهداف ما پیگیری اتمام استخر۵۰ متر و قهرمانی و استخر اختصاصی شیرجه در تبریز و برگزاری رقابت‌های بین المللی منطقه‌ای خواهد بود.
رییس هیات شنای استان در ادامه با اشاره به فعالیت‌های شش ماهه گذشته هیات گفت: در اولین گام ساماندهی وضعیت موجود هیات در راس امور قرار گرفت و برای ۲۶ عضو هیات شرح وظایف تعریف شد.
وی گفت: ۱۷ هیات شنای شهرستانی ساماندهی شده و ۸ کمیتهٔ فنی فعال و وظایف هیات شنای استان و شهرستان تبریز از هم تفکیک و وظایف شنای تبریز به شهرستان واگذار شد.
فیروزی برگزاری رقابتهای شنا در استان را در ۳ شکل برشمرد و افزود: رقابت‌های استانی به صورت جشنواره‌ای، انتخابی و لیگ استانی برگزار می‌شود که در شش ماه گذشته ۴ دوره جشنواره، ۱۲ مورد رقابت‌های انتخابی استان، ۳ مورد لیگ شنا و واترپلو که در حال برگزاری است و ۱۴ مورد اعزام به رقابتهای مختلف کشوری داشته‌ایم.
وی افزود: حاصل ۱۴ اعزام به رقابتهای کشوری ۸۰ مدال در شنا، شیرجه و واترپلوی کشور بوده که ۱۴ طلا، ۱۴ نقره و ۱۰ برنز از آن شنا، ۱۷ طلا، ۱۳ نقره و ۵ برنز حاصل رشته شیرجه و ۵ عنوان قهرمانی تیمی و یک دومی و یک سومی تیمی بوده است.
رییس جدید هیات شنای استان تصریح کرد: ۴ شناگر مهدی پورعلی، میر علی اصل مکاری، سروش قندچی و مهدی انصاری و ۵ شیرجه رو به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
فیروزی در خصوص حضور در لیگ‌های کشوری افزود: در سال ۹۲ قهرمانی تیم شیرجه شهرداری در لیگ بر‌تر، حضور تیم شهرداری در لیگ دسته یک واترپلو و میزبانی رقابت‌های قهرمانی کشور رده‌های سنی در آذرشهر پس از ۹ سال به‌دست آمده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز