خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان:

بیش از ۲۲۰ هزار نامه مردمی در طول سفر رییس جمهور دریافت شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۵۸

طی سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به استان خوزستان تعداد ۲۲۷ هزار و سیصد و۴۷ نامه مردمی دریافت شده است.

ایلنا: مدیر کل بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان با اعلام این مطلب گفت: از این تعداد نامه ۱۶۵ هزار مورد متعلق به شهرستان اهواز و مابقی مربوط به شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و دارخوین بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سید کریم سید نور با اشاره به سفر ریاست محترم جمهور به استان خوزستان گفت: امیدوارم حضور و سفر سردار تدبیر و امید به استان خوزستان منشاء خدمات خیر شود.

سید نور با اشاره به نظارت دقیق استاندار خوزستان به برنامه‌ها در ادامه از مسئول ستاد استانی سفر هم قدردانی کرد و افزود: خبیر نیز بسیار دقیق و پرتلاش به همراه سایر معاونت‌ها و مدیران کل در اجرای برنامه‌ها فعالیت کرده‌اند.

وی افزود: در این فرصت از تمامی مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان، شرکت‌ها، نهاد‌ها و ادارات دولتی و خصوصی که در برگزاری شایسته سفر نقش داشته‌اند تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: از مجموع نامه‌های دریافتی تعداد ۳۶ هزار پانصد و ۲۵ نامه دارای کد ملی بودند و بقیه فاقد کد ملی که توسط سامانه سامد به اطلاع آن عزیزان رسانده شد که جهت تکمیل اطلاعات و ثبت کد ملیشان اقدام نمایند.

سیدنور اعلام کرد: در جریان سه روزه سفر ریاست محترم جمهور به استان خوزستان ۱۰هزار و ۳۸۱ درخواست مردمی از طریق تماس تلفنی با سامانه سامد و ۵هزار و ۷نفر نیز مراجعه حضوری به ستاد ارتباط مردم و دولت در استان خوزستان داشته‌اند که ۹۹درصد پیام‌ها درخواست و مابقی شکایت، انتقاد، گزارش و ارائه طرح و ایده بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ۵۵درصد پیام‌های مردمی با موضوع کمک‌های مالی بلاعوض، امرار معاش، جهیزیه و پرداخت بدهی بوده است گفت: ۱۷ درصد متقاضیان نیز درخواست اشتغال داشته‌اند.

سید نورادامه داد: ۱۲ درصد درخواست‌ها برای تبدیل وضعیت شغلی و تعدادی نیز خواستار ارائه خدمات شهری از قبیل حل مشکلات آب، فاضلاب، آسفالت، برق رسانی و گاز رسانی بوده‌اند.

مدیر کل بازرسی استانداری خوزستان گفت: بیشترین درخواست‌ها مربوط به شهرهای اهواز، مسجدسلیمان، گتوند، ایذه، شوش‌تر، اندیکا و لالی بوده و کمترین آن‌ها در شهرهای شادگان، هندیجان و آغاجاری بوده است.

سید کریم سید نور ابراز کرد: از تاریخ ۲۴ الی ۲۷ دی ماه تعداد کل تماس‌های برقرار شده با ستاد سامد ۶۵ هزار و ۴۰۸ تماس بوده است. که تعداد تماس‌های پاسخ داده شده که منجر به ثبت و ارجاع گردیده است ۱۷ هزار و ۲۹۰ مورد بوده است و مابقی تماس‌ها به تعداد ۴۱ هزار مشاوره شده‌اند.

وی خاطر نشان کرد از مجموع تماس‌های دریافتی ۵۸ هزار و ۲۶۰ مورد به صورت آن لاین و تعداد ۷هزار و ۱۴۸ تماس به طور آف لاین ثبت شده‌اند. سید نور گفت: ۷۳نفر کار‌شناس سامانه سامد به صورت آن لاین پاسخگوی تماس گیرندگان بوده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز