خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه:

برق به روستاهای " ذلان " و " دره بادام " سرفیروزآباد رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۴۶

۲ روستای زیر ۲۰ خانوار " ذلان " و " دره بادام " بخش سرفیزوز آباد از توابع استان کرمانشاه برق دار شدند.

ایلنا: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: روستاهای «ذلان» و «دره بادام» از توابع بخش سرفیروزآباد شهرستان ماهیدشت که جز روستاهای زیر ۲۰خانوار هستند با اعتباری بالغ بر ۸۶۰ میلیون ریال برقدار شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، علیمراد مرادی مجد اظهار داشت: با توجه به اینکه در سال ۸۹ تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان برقدار شده‌اند و تنها تعداد محدودی روستای زیر ۲۰خانوار در استان کرمانشاه باقی مانده‌اند که هنوز برقدار نشده‌اند.

مرادی مجد بیان داشت: این روستا‌ها از مناطق صعب العبور و کوهستانی و یا جز مناطق مرزی ممنوعه هستند البته در سال‌های اخیر به ۵ روستای کوهستانی و صعب العبور با استفاده از انرژی خورشیدی برق رسانی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: با تامین اعتبار معدود روستاهای باقیمانده نیز برق رسانی خواهند شد.

مرادی مجد در پایان اعلام کرد: برای برق رسانی به این دو روستا ۶۰۰ متر شبکه فشار متوسط و ۱۴۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و ۲ دستگاه ترانسفور ماتور ۵۰ کیلو ولت آمپر جمعا با اعتباری بالغ بر ۸۶۰ میلیون ریال هزینه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز