خبرگزاری کار ایران

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه:

سبد کالا تنها با کارت عابربانک قابل دریافت است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۴۴

افراد می توانند با آغاز طرح با در دست داشتن کارت عابربانکی که توسط آن یارانه دریافت می کنند سبد کالای خود را بگیرند.

ایلنا: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه برای توزیع سبد کالا آمادگی کافی را دارد و همه اقلام سبد کالا به اندازه کافی در استان موجود است.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، علی اسماعیلی با بیان اینکه اجرای این طرح در استان منوط به دستور کشوری است، خاطرنشان کرد: هر لحظه از سوی کشور اعلام شود ما نسبت به توزیع سبد کالا بین جامعه هدف اقدام خواهیم کرد.
اسماعیلی تاکید کرد: این سبد کالا تنها به سرپرستان خانوار تعلق می‌گیرد و در استان کرمانشاه ۳۶۷ هزار خانواده واجد شرایط دریافت سبد کالا هستند.
معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه بیان کرد: سبد کالا شامل ۱۰ کیلوگرم برنج، دو بطری روغن مایع سویا ۸۰۰ گرمی، یک قالب پنیر UF با وزن ۴۰۰ گرم، دو بسته ۱۲ عددی تخم مرغ و دو عدد مرغ منجمد است که در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ همانند فروشگاه رفاه، اتکا، امکان، اسکان و… عرضه می‌شوند.
وی در پایان گفت: افراد می‌توانند با آغاز طرح با در دست داشتن کارت عابربانکی که توسط آن یارانه دریافت می‌کنند سبد کالای خود را بگیرند.
پیش از این گفته شده بود طرح توزیع سبد کالا از اول تا دهم بهمن ماه در سراسر کشور اجرا می‌شود و کارکنان دولت، بازنشستگان کشوری و لشکری، طلاب، خبرنگاران و افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد جامعه هدف این طرح هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز