خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبرداد:

انعقاد قرارداد با ۲۳۰۰ واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۳۶

۳۸ شهرک و ناحیه صنعتی در مازندران با مساحت هزار و ۹۰۰ هکتار وجود دارد که تاکنون با ۲۳۰۰ واحدتولیدی قرارداد منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با تأکید بر تقویت سرمایه گذاری در استان گفت: با ۲۳۰۰ واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قرارداد منعقد شده است.

به گزارش ایلنا از ساری، عباسعلی وفایی‌نژاد اظهار داشت: ۳۸ شهرک و ناحیه صنعتی در مازندران با مساحت هزار و ۹۰۰ هکتار وجود دارد که تاکنون با ۲۳۰۰ واحدتولیدی قرارداد منعقد شده است.

وی با اشاره به فراهم شدن زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران افزود: ایجاد شهرکهای صنعتی جدید در مازندران موجب توسعه اقتصادی و صنعتی در مازندراننخواهد شد و امیدواریم با درایت دولت یازدهم و اختصاص اعتبارات مناسب و با استقبال مناسبی که فعالان اقتصادی دارند، فعالیت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی تقویت شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به اینکه کاهش قیمت تمام شده محصولات تولیدی از مهم‌ترین اهداف شرکت شهرکهای صنعتی است تأکید کرد: با اجرای برنامه مدون برایسرمایه گذاری و بهره گیری مناسب سرمایه گذاران و شناسایی آن‌ها می‌توانشاهد رشد همه جانبه صنعت، تجارت و کشاورزی در مازندران بود.

وفایی‌نژاد افزود: صنعت به سرمایه گذاری و نقدینگی برای استقرار صنایع نیازمند است و ایجاد خدمات مهم‌ترین وظیفه شرکت شهرک‌های صنعتی بوده و هم اکنون در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران، ایجاد زیرساخت‌ها در حال انجام است و جذب سرمایه گذار اهمیت دارد.

وی با تأکید بر ایجاد فرهنگ بومی در سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بیان داشت: ایجاد تفکر و دیدگاه صنعتی در هر شهرک و ناحیه صنعتی مهم بوده و امیدواریم با بهره گیری از نیروهای هر منطقه و ایجاد اشتغالزایی در میان جوانان، بتوانیم سهم مهمی را در گسترش فعالیت و تداوم تولیدات درشهرک‌ها و نواحی صنعتی داشته باشیم.

وفایی‌نژاد افزود: صنایع غذایی، قطعه سازی، فلزی و سلولزی بیشترینفعالیت را در شهرک‌ها و نواحی صنعتی دارند.

وی تأکید کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی به‌دنبال امنیت شغلی پایدار و با دوام و تثبیت واحدهای تولیدی و صنعتی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز