خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اداره ارشاد استان فارس:

بخش زیادی از دردهای فرهنگی و اجتماعی با نسخه تئاتر درمان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۲۵

با توجه به اقتدار ملی، مذهبی، فرهنگی که در استان داریم؛ می‌توانیم در قالب نمایش و تئاتر نمونه‌هایی از زندگی و فرهنگ خود را به همگان معرفی کنیم.

ایلنا: مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در جلسه تشریح برنامه‌های جشنواره بین المللی تئا‌تر فجر که شامگاه سه شنبه ۱ بهمن ماه و با حضور خبرنگاران رسانه‌های استان فارس برگزار شد، گفت: درمان بخش زیادی از درد‌های فرهنگی و اجتماعی می‌تواند با نسخه تئا‌تر باشد، زیرا تئا‌تر همچون چراغی است در دست فرزانگان که می‌تواند راه را برای مردم روشن کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، احمد همتی بوشهری با اشاره به اینکه بخشی از اقتدار فرهنگی ما در قالب جشنواره بین‌المللی به جهانیان معرفی می‌شود؛ افزود: باتوجه به اقتدار ملی، مذهبی و فرهنگی که در استان داریم؛ می‌توانیم در قالب نمایش و تئا‌تر نمونه‌هایی از زندگی و فرهنگ خود را به همگان معرفی کنیم.

وی در ادامه ضمن تاکید بر این مطلب که تئا‌تر می‌تواند محمل خوبی برای معرفی حقوق شهروندی باشد؛ گفت: علی رغم مشکلات اقتصادی موجود و با توجه به نگاه مثبت نماینده عالی دولت در استان امور فرهنگی به خوبی در حال انجام است و برگزاری جشنواره بین‌المللی تئا‌تر در شیراز نمونه‌ای از این امور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز