خبرگزاری کار ایران

در همایش سراسری مدیران بهداشت و درمان ناجا مطرح شد؛

انتقاد رییس پلیس کشور از منابع مالی محدود ناجا و برنامه‌های آشپزی صدا و سیما

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۰۳

منابع مالی محدود به ما اجازه نمی‌دهد تا غذاهای دارای ویتامین و پروتئین میان پرسنل خود توزیع کنیم / در تمامی برنامه‌های آشپزی از صدا و سیما الگوی نامناسب تغذیه ترویج می‌شود در حالی که ۲۰ سال پیش در سفری به فرانسه هیچ سسی ندیدم و از غذای سرخ کردنی هم خبری نبود.

ایلنا: رئیس پلیس کشور گفت: وقتی مردم عادی ۷۰ درصد هزینه‌های درمان خود را پرداخت می‌کنند نیروی انتظامی ۷۰ درصد هزینه‌های درمان کارکنان خود را تقبل می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار اسماعیل احمدی مقدم صبح امروز، چهارشنبه ۲ بهمن در همایش سراسری مدیران بهداشت و درمان ناجا که در سالن فجر ستاد ناجا برگزار شد اظهار داشت: سلامت امروزه تعریفی فرا‌تر از جسم دارد و روح و روان را نیز شامل می‌شود.

وی ادامه داد: پیشرفت تکنولوژی عوارض مثبت و منفی‌ای در پی داشته است که کشورهای پیشرفته توانسته‌اند با ایجاد الگوهای مناسب زندگی این عوارض را کاهش دهند.

احمدی مقدم افزود: پیشرفت تکنولوژی به ما اجازه نمی‌دهد که در مورد ایجاد الگوی جدید فکر کنیم بنابراین بهتر است تا الگوهای دیگران را بررسی کنیم و آنهایی که برای سلامت و زندگی ما مناسب است انتخاب کنیم.

وی با بیان اینکه هنوز نتوانسته‌ایم عوارض پیشرفت تکنولوژی در کشور را کاهش دهیم و یا مثلاً آلودگی هوا را کنترل و یا ساعت کار را ساماندهی کنیم. خاطر نشان کرد: خانواده نیروی انتظامی یک و نیم میلیون نفر جمعیت دارد بنابراین باید فعالیت خود را از پادگان‌ها به داخل خانواده کارکنان و سربازان ببریم چرا که وقتی خانواده فرد اصلاح شود کار ما بسیار راحت‌تر خواهد بود.

احمدی مقدم به کمبود منابع مالی جهت رسیدگی مناسب به وضع تغذیه کارکنان و سربازان نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: منابع مالی محدود به ما اجازه نمی‌دهد تا غذاهای دارای ویتامین و پروتئین میان پرسنل خود توزیع کنیم.

وی در ادامه با انتقاد از پخش برنامه‌های آشپزی از صدا و سیما گفت: در تمامی این برنامه‌ها الگوی نامناسب تغذیه ترویج می‌شود در حالی که وقتی ۲۰ سال پیش من در سفری به فرانسه رفتم هیچ سسی وجود نداشت و از غذای سرخ کردنی هم خبری نبود.

رئیس پلیس کشور خاطر نشان کرد: با احداثیک بیمارستان در شیراز پرونده احداثبیمارستان‌های نیروی انتظامی بسته می‌شود. در واقع ABC این بیمارستان آغاز شده و زمانی که به بهره‌برداری برسد شبکه بیمارستانی ناجا تکمیل شده و به افق استانداردی که ترسیم کرده بودیم خواهیم رسید.

وی از تلاش برای گرفتن مجوز‌های خاص از ستاد کل نیروهای مسلح جهت تاسیس موسسه بهداشتی - درمانی خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم این موسسه هم تابع قوانین ستاد کل باشد و هم بتوان در آن از ظرفیت‌های بازار هم استفاده کرد. مثلا در بحثاستخدام نیرو و تهیه دستگاه ما بتوانیم طبق هر دو قانون عمل کنیم و از قافله عقب نمانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز