خبرگزاری کار ایران

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت:

امیدواریم پیروان اهل‌بیت در یمن حکومت اسلامی برقرار کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۰۱

با توجه به حرکت‌های ضد اسکتباری کشورهای اسلامی امیدواریم پیروان اهل بیت در یمن حکومت اسلامی را برقرار کنند.

دبیر کل مجمع جهانی اهل‌بیت گفت: با توجه به حرکت‌های ضد اسکتباری کشورهای اسلامی امیدواریم پیروان اهل بیت در یمن حکومت اسلامی را برقرار کنند.

به گزارش ایلنا از آمل، حجت‌الاسلام محمدحسن اختری شامگاه سه‌شنبه در مراسم افتتاح بقعه متبرکه موسس حکومت علویان در تبرستان، ناصرالحق واقع در پائین‌بازار شهرستان آمل با بیان اینکه همه علمای دینی برای گسترش و نشر اسلام گام برداشتند، یادآور شد: با توجه به حرکت این عالم برجسته همه مازندران به ارزش نقش این شهر در توسعه اسلام آگاه هستند.

وی با اشاره به اینکه از زمان ورود علی‌بن موسی‌الرضا(ع) به خاک خراسان بسیاری از آل علی برای دیدن ایشان راهی ایران شدند، افزود: اما بعد از بستن راه بر آن‌ها موجب متفرق شدن دوستداران اهل بیت در سراسر ایران شدند.

اختری با تاکید براینکه با تفرقه آن‌ها سلسله مهاجرین آل علی ادامه یافته و موجب تشکیل نخستین حکومت علوی در مناطق دیالم و طبرستان شد، اظهار داشت: این حکومت ادامه پیدا کرد تا به‌دست بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) رسید و حکومت اسلامی در این کشور تشکیل شد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت امروزه پرچمدار حکومت علوی و آل رسول را کشور ایران بیان و عنوان کرد: ایران با ولایت‌مداری مقام معظم رهبری پرچم مبارزه با استکبار، حاکمان و ستمگران را بر دوش دارد.

وی تصریح کرد: امیدواریم این حرکت با پشتیبانی پیروان اهل بیت بدست پرچمدار جهان حضرت ولی‌عصر(عج) برسد.

اختری با بیان اینکه با توجه در یک حرکتی پیروان اهل بیت در لبنان حکومت اسلامی تشکیل دادند مقاومت اسلامی یمن نیز ادامه‌دهنده این راه باشند، خاطرنشان کرد: امیدواریم پیروان اهل بیت یمن هر چه سریع‌تر بتوانند حکومت اسلامی را در کشور خود برقرار کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز