خبرگزاری کار ایران

جایگاه فعلی کمیته مناسب نیست؛

اولیایی: کمیته ملی المپیک باید از سایه درآمده و شأن ملی بگیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۳۲

جایگاه فعلی کمیته ملی المپیک مناسب نیست و رسیدن این کمیته به جایگاه مطلوب نیازمند تلاش دبیرکل و رئیس کمیته ملی المپیک است.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: امیدوارم کمیته ملی المپیک جایگاه مناسب خودش را در ورزش پیدا کند.

کاظم اولیایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: کیومرثهاشمی که به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک انتخاب شدند، از خانواده ورزش است و تحصیلات او هم در زمینه ورزش است و امیدوارم کمکش کنند و کمیته ملی المپیک هم بتواند جایگاه مناسب خودش را در ورزش ایجاد کند چون جایگاه فعلی کمیته ملی المپیک مناسب نیست و رسیدن این کمیته به جایگاه مطلوب نیازمند تلاش دبیرکل و رئیس کمیته ملی المپیک است. این آقایان انرژی جوانی را هم دارند و امیدواریم تحول لازم را در کمیته ملی المپیک ایجاد کنند.

وی افزود: شهنازی که به عنوان دبیرکل کمیته ملی المپیک انتخاب شده‌اند، از مدیرانی است که سلسله مراتب را در ورزش طی کرده و مسلط برکار است. تسلط بر زبان انگلیسی و شناخت بین المللی او کمک می کند تا ورزش ما جایگاه خوبی در دنیا پیدا کند.

اولیایی در پایان گفت: توصیه من به هاشمی و شهنازی این است که برای ترفیع ساختار کمیته ملی المپیک تلاش کنند. ما باید جایگاه کمیته ملی المپیک را ترفیع بدهیم چون این کمیته خیلی در سایه قرار گرفته بود و باید شأن ملی را به این کمیته برگردانیم. در واقع کمیته ملی نقش وزارت خارجه دولت را در ورزش برعهده دارد چون نیاز داریم و در مجامع بین‌المللی جایگاه مناسبی داشته باشیم. وظیفه کمیته ملی المپیک است که اعتبار و جایگاه فدراسیون‌های ما را در فدراسیون بین‌المللی ارتقا بدهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز