خبرگزاری کار ایران

باید در مسابقات بین‌المللی شرکت کنیم؛

آخوندزاده: نباید از حریفان عقب بیفتیم / با آذربایجان و کره‌جنوبی اردوی مشترک داریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۳۱

تا قبل از پایان سال ۹۲ دو اردوی مشترک تمرینی با تیم‌های آذربایجان و کره‌جنوبی در نظر گرفته‌ایم که امیدوارم شرایط مالی فدراسیون اجازه برپایی این اردوها را بدهد.

پس از دو سال انتظار بالاخره برای تیم ملی جودو سرمربی انتخاب شد که این مسئولیت به قهرمان بازی های آسیایی ۲۰۰۲ بوسان رسید.

به گزارش ایلنا، همان‌طور که پیش بینی می‌شد و خبرگزاری ایلنا نیز خبر آن را هفته گذشته منتشر کرد، مسعود حاجی آخوندزاده به عنوان سرمربی جدید تیم ملی بزرگسالان جودو انتخاب شد تا بعد از گذشت دو سال، تیم ملی جودو با سرمربی به تمرینات خود ادامه دهد.

حاجی‌آخوندزاده پس از انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی جودو در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد برنامه‌های آینده تیم ملی گفت: پیش از این نیز برنامه‌های تمرینی به شکل منظم اجرا می‌شد و ملی‌پوشان براساس آن تمرین می‌کردند. البته احتمالا این برنامه ها با کمی تغییر روبرو می‌شود.

وی افزود: تا قبل از پایان سال ۹۲ دو اردوی مشترک تمرینی با تیم‌های آذربایجان و کره‌جنوبی در نظر گرفته‌ایم که امیدوارم شرایط مالی فدراسیون اجازه برپایی این اردوها را بدهد.

سرمربی جدید تیم ملی جودو در پایان در پاسخ به این سوال که آیا حضور در اردوهای مشترک برای ملی‌پوشان کشورمان بهتر از شرکت در مسابقات بین المللی نیست، خاطرنشان کرد: این حرف درست است، اما باید این نکته مهم را نیز در نظر داشت که حریفان ما به خاطر شرکت در مسابقات مختلف و اردوهای متعدد، در اوج آمادگی قرار دارند و به همین جهت ما نیز برای اینکه از آنها عقب نمانیم، باید در مسابقات بین المللی شرکت کنیم تا بچه‌ها در در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

گفتنی است، دستیاران حاجی آخوندزاده در تیم ملی جودو، مسعود خسروی‌نژاد، ناصر قراگوزلو، مرتضی بهرامی‌نژاد(مربی بدنساز) و عادل خوش‌گفتار(مربی بخش نوازا یا خاک) هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز