خبرگزاری کار ایران

توسط فرماندار پیشوا؛

زنگ هفته شوراهای آموزش و پرورش در پیشوا به صدا در آمد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۳۴

شوراهای آموزش و پرورش با برنامه ریزی و مشورت می‌توانند با تصمیماتی که می‌گیرند آموزش و پرورش را هدایت و پشتیبانی کنند.

فرماندار پیشوا زنگ هفته شوراهای آموزش و پرورش را با حضور ریاست آموزش و پرورش، شهردار، رئیس اداره بهزیستی و دیگر مسئولین شهرستانی در دبیرستان حضرت زهرا(س) به صدا درآورد.
به گزارش ایلنا، عباس ملکوتی خواه در این مراسم به نقش تربیتی آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: بعد از خانواده، آموزش و پرورش همواره پیشگام‌ترین نهاد برای جهت دهی به ارزش‌ها، اهداف و خلاقیت در نوجوانان و جوانان بوده و از موثر‌ترین مراکز القای مشورت پذیری و نقش آفرینی است.
عباس ملکوتی خواه افزود: جامعه پویا در پرتو توجه به آموزش و پرورش شکل می‌گیرد و توجه به این مهم می‌تواند راهگشای تمام موانع درراستای رشد و افرایش سطح فکری و بهره وری جوانان و نوجوانان باشد.
فرماندار پیشوا در ادامه به بیان اهمیت نقش شورا در آموزش و پرورش پرداخت و بیان کرد: مشکلاتی در آموزش و پرورش وجود دارد که هموار نمودن آن‌ها در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد و رفع این معضلات، همفکری و مشورت مدیران ذیربط را می‌طلبد.
وی افزود: شوراهای آموزش و پرورش با برنامه ریزی و مشورت می‌توانند با تصمیماتی که می‌گیرند آموزش و پرورش را هدایت و پشتیبانی کنند.
نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا، دانش آموزان را برای همکاری و آشنایی بیشتر با شورا‌ها دعوت به همکاری نمود و از آن‌ها خواست تا پیشنهادات خود را به آموزش و پرورش ارائه نمایند تا فکر و اندیشه آن‌ها در شورای آموزش و پرورش به کار گرفته شودو به قید قرعه به پیشنهادات بر‌تر جوایزی تعلق خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز