خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان قرچک تاکید کرد:

ساماندهی و شناسایی نخبگان توسط آموزش و پرورش انجام شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۲۸

ساماندهی و شناسایی نخبگان دانش آموز و حل مشکلات این عزیزان در اولویت کاری شورا و آموزش و پرورش باشد.

فرماندار شهرستان قرچک در مراسم نواخته شدن زنگ هفته شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به اینکه در جلسه بعدی شورای آموزش و پرورش از دانش آموزان دعوت به عمل می‌آید جهت حضور در شورا گفت: ساماندهی و شناسایی نخبگان دانش آموز و حل مشکلات این عزیزان در اولویت کاری شورا و آموزش و پرورش باشد.
به گزارش ایلنا، با حضور رضا ریاحی فرماندار، حجت الاسلام و السملمین اسماعیلی امام جمعه، هوشنگ کولیوند رییس آموزش و پرورش، نایب مرادی رییس شورای شهر و دیگر اعضای این شورا زنگ هفته شورای آموزش و پرورش طی مراسمی در دبیرستان دخترانه شهدای محراب به صدا درآورد.
فرماندار شهرستان قرچک در حاشیه این مراسم ضمن تبریک هفته وحدت و هفته شوراهای آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران گفت: این شورا عرصه تحقق مشارکت و نظارت مردم در امر مقدس تعلیم و تربیت است.
رضا ریاحی به نقش مهم و ارزشمند شورای آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت دانش آموزان اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش یک نهاد فرهنگی است و توجه به این نهاد باعثرشد و ارتقاء آموزش در سطح کشور می‌شود.
وی اضافه کرد: توجه به آموزش و پرورش در اولیت کاری مجموعه فرمانداری است و با جدییت به رفع مشکلات آموزش و پرورش خواهیم پرداخت و آموزش و پرورش باید جایی برای نخبه پروری ایجاد کند.
نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک تاکید کرد: ساماندهی و شناسایی نخبگان دانش آموز و حل مشکلات این عزیزان در اولویت کاری شورا و آموزش و پرورش باشد، چون این عزیزان سرمایه‌های ماندگار و ارزشی برای کشور ما هستند.
ریاحی در پایان از حضور ۴ دانش آموز دختر و پسر در جلسات بعدی شورای آموزش و پرورش شهرستان قرچک و استفاده از نظرات و پیشنهادات این عزیزان در راستای تعلیم و تربیت خبر داد.
رییس آموزش و پرورش دراین مراسم هفته شورای آموزش و پرورش را تبریک گفت و افزود: نظرات و پیشنهادات توسط والدین و دانش آموزان درجهت پیشبرد اهداف بلند و والای نظام تعلیم و تربیت بسیار مهم خواند.
هوشنگ کولیوند با اشاره به اینکه شورای آموزش و پرورش بزرگ‌ترین مرجع تصمیم گیری، مشورت و احترام به نظرات دیگران در نظام تعلیم و تربیت است، افزود: شورای آموزش و پرورش پرورش نقش تاثیرگذاری در آموزش و پژوهش دارد.
وی افزود: در این شورا بر اساس نیاز‌های منطقه تصمیم گیری می‌شود و مصوبات این شورا توسط نهاد آموزش و پرورش اجرایی می‌شود.
کولیوند با تقدیر از رضا ریاحی فرماندار و اعضای شورای آموزش پرورش گفت: با کمک این عزیزان رتبه شورای آموزش و پرورش شهرستان قرچک از ۱۳ به رتبه ۵ ارتقاء یافت.
درادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی ضمن تبریک فرارسیدن ولادت پیامبر گرانقدر اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و ولادت باسعادت حضرت امام جعفرصادق(ع) با اشاره به اینکه یکی از نشانه‌های اهل ایمان مشورت کردن است، افزود: ۳ اصل در مشورت کردن تاکید شده است که شامل آگاهی، تجربه و اطمینان است و همه ما باید از این سه اصل مهم مشورت پیروی کنیم.
امام جمعه شهرستان قرچک با اشاره به اینکه شورای آموزش و پروش از فرماندار، امام جمعه، رییس شورا، شهردار، رییس آموزش و پرورش و معلمان تشکیل می‌شود، افزود: حفظ و حراست از اموال آموزش و پرورش و نظارت بر اجرای مصوبات بر عهده این شوراست.
وی در پایان به آیه وامرهم بینهم شورا سوره مبارکه شورا اشاره نمود و افزود: مشورت و همفکری باعثرشد و بالندگی افراد در جامعه می‌شود.
در پایان این مراسم پیام وزیر آموزش و پرورش و استاندار تهران توسط دانش آموزان در خصوص هفته شورای آموزش و پرورش قرائت شد و همچنین دانش آموزان به قرائت مقاله و اجرای سرود پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز