خبرگزاری کار ایران

در دهه فجر صورت می‌گیرد؛

افتتاح خانه روزنامه‌نگاران در ساری

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۸۲

مشاور امور رسانه شهردار ساری از افتتاح خانه روزنامه نگاران در دهه فجر خبرداد. / در هیچ شهر و استانی شهرداری ها از چنین امکاناتی در عرصه رسانه برخوردار نیستند.

مشاور امور رسانه شهردار ساری گفت: خانه روزنامه نگاران در دهه فجر افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا از ساری به نقل از مرکز امور رسانه شهرداری ساری، راحله حاجیان از آماده سازی خانه روزنامه نگاران خبر داد و اظهار داشت: با نصب تجهیزات مدرن و روزآمد همزمان ۵ کاربر می‌توانند از خدمات خانه روزنامه نگاران شهرداری ساری استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه در هیچ شهر و استانی شهرداری‌ها از چنین امکاناتی در عرصه رسانه برخوردار نیستند گفت: خانه روزنامه‌نگاران مکانی است برای تمام روزنامه نگاران آزاد تا با حضور در آن و بهره گیری از سیستم نرم افزار مدرن و کارامدش تمامی مراحل روزنامه نگاری و حتی صفحه آرایی را انجام دهند.

مشاور امور رسانه شهردار ساری با اعلام رایگان بودن بهره برداری از امکانات خانه روزنامه نگاران شهرداری ساری افزود: تصمیم داریم به‌طور متوسط هر روز یکی از مدیران شهری را به خانه روزنامه نگاران برای انجام مصاحبه مطبوعاتی دعوت کنیم.

حاجیان اظهار امیدواری کرد: با افتتاح خانه روزنامه‌نگاران شهرداری ساری در دهه فجر روزنامه نگاران آزاد از معضل دیرینه‌ای که ناشی از نداشتن امکاناتی شایسته و قابل قبول بود رهایی یابند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز