خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

اختصاص بیش از ۸۰ درصد بودجه ۹۳ شهرداری به فعالیت‌های عمرانی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۳۷

بیش از ۸۰ درصد از بودجه سال ۹۳ شهرداری به فعالیت های عمرانی اختصاص دارد و هزار و ۱۶۷ پروژه و ۹۰۰ اقدام در بودجه برنامه ریزی شده است.

ایلنا: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر با بیان این مطلب گفت: بودجه شهرداری اصفهان در سال آینده ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ سردار کریم نصر با بیان اینکه هزار و ۱۶۷ پروژه و ۹۰۰ اقدام در بودجه سال آینده برنامه ریزی شده است، افزود: بیش از ۸۰ درصد از بودجه سال ۹۳ شهرداری به فعالیت‌های عمرانی اختصاص دارد. بنابراین می‌توان این امید را به شهروندان داد که اقدامات موثری در جهت آبادانی شهر اصفهان در سال ۹۳ انجام می‌شود.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: اجرای هزار و ۱۶۷ پروژه در شهر اصفهان به طور حتم به اقتصاد شهر کمک شایانی خواهد کرد.
سردار نصر با اشاره به مدیریت جهادی شهرداری خاطرنشان کرد: تفکر و مدیریت جهادی بدین معناست که پروژه‌ها به بهترین نحو، با کمترین زمان و با سلامت کامل اجرا شود.
وی با بیان اینکه اکنون نیز پروژه‌های شهرداری در سه شفیت کاری و در کمترین زمان ممکن و با کیفیت بالا اجرا می‌شود، اظهار داشت: مدیریت هزینه‌ها در شهرداری اصفهان بسیار قابل توجه است که باید در همه سازمان جاری شود.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تأثیرگذاری معماری و نمای ساخت و ساز‌ها بر فضای سبک زندگی ادامه داد: سخنان حضرت آیت الله خامنه‌ای در خصوص معماری و سبک زندگی باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز