خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه مجازی عکس تئاتر " بیچاره مکبث" برپا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۹۶

نمایشگاه تئاتر " بیچاره مکبث" شامل ۲۵ عکس رنگی است که از میان صد عکس توسط سرپرست گروه تئا‌تر لهستان، سرپرست گروه تئا‌تر تماشایی لس آنجلس آمریکا، عکاس و کارگردان اثر انتخاب شده است.

ایلنا: علی حدادی اصل(عکاس تئا‌تر و از اعضای انجمن عکاسان خانه تئا‌تر) تازه‌ترین نمایشگاه مجازی عکس‌های خود را با عنوان «بیچاره مکبث» برپا می‌کند.

به گزارش ایلنا، تازه‌ترین نمایشگاه مجازی علی حدادی اصل شامل عکس‌های نمایش «بیچاره مکبث» به کارگردانی پیام عزیزی است که طی چهار سال در چهار سالن مولوی، فرهنگسرای بهمن، کارگاه نمایش مجموعه تئا‌تر شهر و سالن ناظرزاده کرمانی مجموعه ایرانشهر به روی صحنه رفته است.

این نمایشگاه شامل ۲۵ عکس رنگی است که از میان صد عکس توسط خانم امیلیا سرپرست گروه تئا‌تر لهستان، علی فرشید سرپرست گروه تئا‌تر تماشایی لس آنجلس آمریکا، سیامک زمردی مطلق عکاس با سابقه تئا‌تر و پیام عزیزی کارگردان اثر انتخاب شده است.

نمایشگاه عکس مجازی «بیچاره مکبث» دومین نمایشگاه مجازی عکس تئا‌تر علی حدادی اصل است که بر روی سایت او قرار گرفته است. وی تا به حال دو نمایشگاه عکس تئا‌تر در گالری سینما آزادی و گالری خانه عکاسان ایران با عناوین «تئا‌تر ما» و «تئا‌تر در قاب» و همچنین دو نمایشگاه گروهی عکس تئا‌تر با عناوین «۲۸ تئا‌تر، ۸ عکاس» و «عکس تئا‌تر گروه هفت» در گالری خانه عکاسان ایران و گالری خارک برپا کرده است.

این نمایشگاه در دی و بهمن ماه ۱۳۹۲ در سایت alihadadi. ir قابل مشاهده است.

همچنین نمایش «بیچاره مکبث» برای اجرا در جشنواره‌های بین المللی تئا‌تر ورشو و تئا‌تر پراگ پذیرفته شده است و پیش از این نیز در جشنواره‌های تئا‌تر آنکارا و استانبول به اجرا در آمده است.

حدادی اصل دیپلم نمایش از هنرستان صدا و سیما و کار‌شناسی ادبیات نمایشی دارد و عکاسی تئا‌تر را از ۱۰ سال قبل آغاز کرده و ۷ سال است که به صورت حرفه‌ای آن را دنبال می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز