خبرگزاری کار ایران

در اقدامی خیرخواهانه؛

سرپرست سد مخزنی مشمپا ۹۴۰ میلیون ریال به مددجویان زنجانی کمک کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۴۱

در اقدامی خیرخواهانه، سرپرست سد مخزنی مشمپا، ۹۴۰ میلیون ریال به مددجویان زنجانی کمک کرد.

در اقدامی خیرخواهانه، سرپرست سد مخزنی مشمپا، ۹۴۰ میلیون ریال به مددجویان زنجانی کمک کرد.

به گزارش ایلنا از زنجان، مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان گفت: امیدواریم این همکاری تداوم داشته و بتوانیم با همیاری و همکاری اقدامات بیشتری را در خدمت رسانی به جامعه هدف و رفع نیازهای آن‌ها داشته باشیم.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با تایید خبر مذکور اظهار داشت: خوشبختانه تعامل مطلوبی بین کمیته امداد و سایر شرکت‌ها، ارگان‌های دولتی و خصوصی در راستای کمک به مددجویان و ارائه خدمات بهتر به آن‌ها وجود دارد.

اصغر پناهی با اشاره به کمک ۹۴۰ میلیون ریالی سرپرست سد مخزنی مشمپا به مددجویان زنجانی بیان کرد: این مبلغ کمک در قالب لباس گرم و چندین دست کت و شلوار اهدا شده است.

وی در ادامه با تقدیر از همکاری مطلوب سازمان‌ها، دستگاه‌های و شرکت‌های خصوصی و دولتی به ویژه مردم خیر استان زنجان در همراهی با امداد در راستای کمک رسانی به خانواده‌های محروم و نیازمندان اذعان داشت: امیدواریم این همکاری تداوم داشته و بتوانیم با همیاری و همکاری اقدامات بیشتری را در خدمت رسانی به جامعه هدف و رفع نیازهای آن‌ها داشته باشیم.

لازم به ذکر است، سالانه بیش از ۴۵ طرح مشارکتی توسط کمیته امداد که برگرفته از سنت‌های حسنه اسلامی است، اجرا می‌شود که از جمله آن طرح اکرام ایتام(حمایت از ایتام خانواده‌ها با تعهد مساعدت ماهیانه)، طرح شجره طیبه(وقف، حبس وهبه درختان و محصولات کشاورزی برای نیازمندان)، طرح تامین آتیه فرزندان خانواده‌ها(پرداخت ماهیانه حامیان به بیمه جهت
سرمایه گذاری برای ایتام)، طرح محسنین(حمایت مستمر از خانواده‌های غیر یتیم توسط حامیان)، طرح حج فقرا(تامین هزینهٔ اعزام سالمندان و اعضای خانواده‌ها به مشهد مقدس است.

همچنین طرح احسان دانش آموزی(توزیع قلک در بین دانش آموزان ابتدایی و راهنمایی)، طرح برکت(کمک ماهیانه کارکنان و کارگران برای نیازمندان)، طرح همدردی و خیرات(مساعدت به نیازمندان با اهدا تفت و تاج گل برای محرومین و اهدا ثلثمال برای نیازمندان) و طرح توانمندسازی نیازمندان مناطق محروم(با استفاده از توان احرائی دستگاه‌ها و موسسات خیریه‌ای و عام المنفعه) نیز از دیگر طرح‌های مشارکتی است که توسط کمیته امداد اجرا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز