خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری البرز:

جذب و حمایت از سرمایه‌گذاران از مصادیق پدافند غیرعامل است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۳۸

پیش بینی ساز و کار مناسب با هدف تامین، تولید، ذخیره سازی و توزیع مطمئن کالاهای اساسی و راهبردی مردم، به ویژه در زمان بحران از جمله؛ ضروریات " کارگروه صنعت " پدافند غیر عامل است.

ایلنا: مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری البرز گفت: پدافند غیر عامل تضمین کننده پایداری ملی و کاهش خطرات برای جامعه است.

به گزارش ایلنا در کرج، سید شهاب الدین حسینی با بیان این مطلب در اولین کارگروه صنعت، معدن و تجارت افزود: صنعت و تجارت به عنوان یکی از اصلی‌ترین زیر ساخت‌های استان در حوزه اقتصاد و بروز هر نوع اختلال در عملکرد آن، آسیب‌های فراوانی را متوجه استان خواهد کرد.

وی گفت: پیش بینی ساز و کار مناسب با هدف تامین، تولید، ذخیره سازی و توزیع مطمئن کالاهای اساسی و راهبردی مردم، به ویژه در زمان بحران ازجمله؛ ضروریات این کارگروه است.

وی بر لزوم افزایش ضریب امنیت و ایمنی و بکارگیری تمهیدات لازم برای پایداری هر چه بیشتر در هر شرایطی، به ویژه شرایط تهدید و بحران در این حوزه تاکید کرد.

مدیرکل پدافند غیر عامل استان اضافه کرد: پدافند غیر عامل مجموعه اقدامات غیر مسلحانه است که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، تداوم فعالیت‌های ضروری، ارتقای پایداری ملی و تسهیل در مقابل تهدیدات و اقدامات نظامی دشمن می‌شود.

حسینی افزود: پدافند غیر عامل باید در لایه‌های مختلف جامعه از خانه تا نیروگاه، مکان‌های نظامی، تاسیسات برقی و آبی و جامعه صنعتی اجرایی شود، بر همین اساس در کارگروه تخصصی با نام صنعت، معدن و تجارت، جذب و حمایت از سرمایه گذاران گنجانده شود که خود شاخصی ممتاز در مسیر تحقق پایداری ملی است.

شایان ذکر است؛ در این جلسه، مدیرکل پدافند غیرعامل استان، «مدیرکل صنعت، معدن و تجارت» را به عنوان «رئیس کارگروه صنعت، معدن و تجارت پدافند غیر عامل» معرفی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز