خبرگزاری کار ایران

با فیزیوتراپی به دیدار با دبیری می‌رسم؛

کشاورز: ما هم می‌توانیم با پرتاب بطری ۳ امتیاز بگیریم

کد خبر : ۱۳۸۳۱۳

ما نیم فصل دوم را خوب شروع نکردیم. دو شکست خانگی در کارنامه داریم و طبیعتا از عملکردمان هم راضی نیستیم.

کاپیتان تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: متاسفانه بخش اعظمی از لیگ ما را حاشیه گرفته که بر متن غلبه کرده است.

به گزارش ایلنا، محمد کشاورز درخصوص مصدومیتش اظهار داشت: در اوایل نیمه دوم مقابل هلال‌احمر تبریز از ناحیه کشکک پا و مینیسک داخلی دچار درد شدید شدم و نتوانستم بازی را ادامه دهم. با پزشک صحبت کردم اعلام کرد آسیب‌دیدگی‌ام نیاز به ۲۰ روز مداوا دارد اما تلاش می‌کنم فیزیوتراپی خود را پرفشارتر انجام دهم و هر چه زودتر به مسابقات بازگردم.

وی در مورد امکان بازی در دیدار مقابل دبیری تبریز گفت: هنوز هیچ چیز معلوم نیست. فعلا ۵۰-۵۰ است و باید ببینیم تا جمعه چه اتفاقی می‌افتد.

کاپیتان تیم فوتسال گیتی‌پسند در مورد نتایج این تیم یادآور شد: ما نیم فصل دوم را خوب شروع نکردیم. دو شکست خانگی در کارنامه داریم و طبیعتا از عملکردمان هم راضی نیستیم. در دیدار با هلال‌احمر در نیمه اول پیش افتاده بودیم و فکر کردیم بازی تمام شده اما غافلگیر شدیم. من دوست ندارم در مورد داوری صحبت کنم و همواره احترام زیادی برای آنها قائلم اما در دیدار مقابل هلال‌ احمر داوران سه گل را به این تیم هدیه کردند.

کشاورز در مورد حواشی لیگ هم افزود: متاسفانه بخش اعظمی از لیگ ما را حاشیه گرفته که بر متن غلبه کرده است. سال‌های سال است فوتسال ما دچار حاشیه شده است. یکسری از تیم‌ها خیلی از امتیاز میزبانی خود استفاده می‌کنند. مثل پرتاب بطری را که سالیان سال است در فوتسال ما وجود دارد و کسی هم با آن برخورد نمی‌کند. هیچ برخورد قاطعی صورت نگرفته و وقتی چنین اتفاقی رخ می‌دهد من هم به تدارکات تیم می‌گویم با پرتاب بطری و یا اشیا به سمت توپ در هنگام حمله حریف، به فکر ۳ امتیاز بازی باشیم. اتفاقی هم نمی‌افتد و نهایت اینکه تدارکات اخراج می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر