خبرگزاری کار ایران

با ایفای نقش در نمایش محیطی «شب بخیر کیارستمی»؛

ارژنگ امیرفضلی پس از ۵ سال به تئاتر بازگشت

کد خبر : ۱۳۸۳۰۹

نمایش محیطی «شب بخیر کیارستمی» با ایفای نقش خسرو احمدی و ارژنگ امیرفضلی و کارگردانی علی احمدی، پس از اتمام جشنواره تئاتر فجر در کافه تریای اصلی مجموعه تئاترشهر برای علاقه‌مندان به هنر تئاتر اجرا می‌شود.

ایلنا: ارژنگ امیرفضلی با همراهی خسرو احمدی در نمایش محیطی «شب بخیر کیارستمی» نوشته فرهاد نقدعلی و کارگردانی علی احمدی به ایفای نقش می‌پردازد تا پس از ۵ سال دوری از عرصه تئاتر بار دیگر در برابر تماشاگران حضور پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمدی درباره داستان این اثر محیطی گفت: نمایش ما قصه دو دوست بازیگر را روایت می‌کند که با یکدیگر در کافه‌ای قرار می‌گذارند و در خصوص گذشته کاری خود و آمال و آرزوهایشان صحبت می‌کنند. اما در این میان مسائلی پیش می‌آید که مخاطب در طول اجرا با آن مواجه خواهد شد.

وی با بیان اینکه نخستین تجربه نمایشی خود را پشت‌سر می‌گذارد، درخصوص نگارش متن اثر عنوان کرد: نگارش متن نمایش یک سال زمان برد که اگر زمان‌های سپری شده بابت ممیزی و اعمال تغییرات را به آن اضافه کینم چیزی حدود دو سال می‌شود. متن را با توجه به محیطی که قرار بود در آن اجرا کینم نوشتم و کار حتی از میزانسن‌های خاصی هم بهره نمی‌برد، تنها با دو فرد مواجه هستیم که دور میز نشسته‌اند و خاطرات را با یکدیگر در میان می‌گذارند.

این هنرمند جوان که شانس همکاری با ارژنگ امیرفضلی و خسرو احمدی را در نخستین تجربه تئاتری خود به دست آورده است؛ در همین ارتباط بیان کرد: یکی از شانس‌های من این بود که در نخستین اجرای نمایش با دو تن از خلاق‌ترین بازیگران سینما و تئاتر کشور همکاری داشته باشم. این دو نفر از چنان انرژی برخوردار هستند که گاهی نیاز است جلوی آن‌ها گرفته شود و به هرحال باید تاکید کنم نیروی بسیار مثبتی را همراه خود وارد اثر کرده‌اند.

احمدی در همین ارتباط توضیح داد: وقتی متن را به آقای امیرفضلی پیشنهاد کردم با استقبال مواجه شد و کار را آغاز کردیم، او هنگام تمرین‌ها برخورد بسیار مناسبی داشت و حتی در طول این مدت با ایجاد تغییرات بسیار موافق بود. همچنین نخستین مرتبه است که با خسرو احمدی همکاری دارم و پدر حتی پیش از این در آثار کوتاه سینمایی من ایفای نقش کرده بود که به نظرم مهمترین حمایت محسوب می‌شود.

کارگردان نمایش محیطی «شب بخیر کیارستمی» همچنین درخصوص زمان اجرا اثر اظهار داشت: با توجه به اینکه در ایام برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر قرار داریم زمان دقیق اجرا مشخص نشده اما به هرحال مشخص این است که اجرای نمایش را پس از اتمام جشنواره آغاز می‌کنیم.

از دیگر عوامل این اثر نمایشی ۴۰ دقیقه‌ای می‌توان به نسیم تقی‌پور‌(طراح لباس و صحنه‌آرا)، سجاد باقری(دستیار کارگردان)، امیر خدامی(عکاس)، سجاد میرمعینی(طراح پوستر و بروشور) اشاره کرد.

نمایش محیطی «شب بخیر کیارستمی» با ایفای نقش خسرو احمدی و ارژنگ امیرفضلی و کارگردانی علی احمدی، پس از اتمام سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در کافه تریای اصلی مجموعه تئاترشهر برای علاقه‌مندان به هنر تئاتر اجرا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز