خبرگزاری کار ایران

از سوی مسئول کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی؛

برنامه‌های کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی در دهه فجر تشریح شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۳۵

مسئول کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی برنامه‌های کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی را در دهه فجر تشریح کرد.

زنجان: مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت: دیدار و بازدید از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی از دیگر برنامه‌های کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی در ایام دده فخر خواهد بود.

به گزارش ایلنا از زنجان، بهرام ولیزاده ضمن گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دهه فجرفرصت شگرفی برای تبیین دستاوردها و بیان خدمات به دست آمده پس از پیروزی انقلاب است.
وی با اشاره به اینکه دهه فجر یادآور شور و نشاط اجتماعی و همدلی ملت در بارزه با رژیم شاهنشاهی است، اذعان داشت: امسال نیز طبق سنوات گذشته و با توجه به با عنوان سال جاری حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است،
قریب به ۹۰ عنوان برنامه از سوی کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی در استان زنجان برگزار می‌شود.
مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه از جمله برنامه‌های اجرایی طی این دهه افتتاح ۳۷ طرح اشتغالزایی توسط کمیته امداد با اعتبار بالغ بر ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال است، اضافه کرد: اهدای ۴۰ کمک فقره کمک هزینه خرید جهیزیه و هدیه ازدواج نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی این نهاد طی دهه مبارک فجر است.
این مسئول در ادامه به افتتاح دو مسجد در مناطق محروم استان از محل زکات جمع‌آوری شده و مشارکت‌های مردمی در ایام‌الله دهه فجر اشاره داشت و گفت: دیدار و بازدید از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی نیز از دیگر برنامه‌های کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی در این ایام است.

وی در ادامه دیدار با خانواده شهدا و تفقد و دلجویی از آنها با حضور مسئولان را از دیگر برنامه‌های کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی طی دهه فجر اعلام کرد و بیان داشت: تجلیل از زنان سرپرست خانوار جامعه هدف کمیته امداد و پرداخت وام قرض‌الحسنه به مددجویان این نهاد از برنامه‌هایی است که به مناسبت گرامیداشت.
دهه فجر در استان اجرا می‌شود. ولیزاده آغاز جشنواره مهدهای قرآنی و جشنواره نقاشی با موضوع نماز، افتتاح کارگاههای آموزشی در زمینه خیاطی و افتتاح پایگاه خدمات بهزیستی را از برنامه‌های سازمان بهزیستی در دهه فجر اعلام کرد و خاطر نشان کرد: افتتاح درمانگاه سهروردی خدابنده، استقرار آمبولانس در روز راهپیمایی، برگزاری مسابقه فرهنگی «پله های آسمانی» نیز از برنامه‌های مدیریت درمان تامین اجتماعی در دهه فجر است.
وی همچنین برنامه‌های هلال احمر استان را طی دهه مبارک فجر در قالب این کمیته، استقرار چادر استراحتگاه برای سالمندان در روز راهپیمایی، برپایی کاروان های سلامت و ویزیت رایگان بیماران و طرح جهاد فجر اعلام کرد و گفت: در مجموع دهه فجر امسال ۹۰ برنامه در استان توسط کمیته همیاری و تشکل های مردمی اجرا می شود.
مسئول کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی در ادامه به اهداف فعالیت این کمیته در ایام دهه فجر اشاره داشت و بیان کرد: تبیین نقش محرومان در پیروزی انقلاب سلامی، معرفی دستاوردهای انقلاب طی چهار دهه گذشته، شناسایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در سازمان‌های مردم نهاد، روشنگری در خصوص اهداف نظام و انقلاب و در نهایت همکاری دستگاه‌های دولتی، غیردولتی در پیشبرد اهداف عالیه انقلاب از جمله اهداف تشکیل و فعالیت کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز