خبرگزاری کار ایران

سازمان داوطلبان یکی از اساسی‌ترین ارکان هلال احمر است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۰۸

کار جمعیت هلال احمر صرفا امدادرسانی به آسیب دیدگان حوادثنیست و با توجه به اینکه جمعیت کشور ما به سمت کهنسالی و سالخوردگی می‌رود، طرحی همچون طرح نیابت باید با جدیت بیشتری پیگیری شود.

ایلنا: رئیس جمعیت هلال احمر، سازمان داوطلبان را سازمانی پویا و با برنامه عنوان و از داوطلبان به عنوان یکی از اساسی‌ترین ارکان جمعیت هلال احمر یاد کرد.

به گزارش ایلنا، " محمد فرهادی " در بازدید از سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، از نزدیک در جریان مسائل، مشکلات و همچنین روند اجرای برنامه‌ها و اقدامات آتی این سازمان قرار گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر در این بازدید با اشاره به اینکه سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر سازمانی با برنامه و پویا است که برنامه‌های پیش رونده‌ای دارد‏ از داوطلبان این سازمان نیز به عنوان یکی از اساسی‌ترین ارکان جمعیت یاد کرد.

فرهادی همچنین با اشاره به تخصصی‌تر شدن کارکرد‌ها و برنامه‌های سازمان داوطلبان، بر لزوم تنظیم بودجه، ‏ تسهیل امور داوطلبی و تسریع روند انجام برنامه‌های این سازمان نیز تاکید کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر در ادامه با بیان اینکه تاکید من توجه بیشتر به داوطلبان فعال است، افزود: لازم است ارتباط با اعضای فعال داوطلبی حفظ و برنامه‌های ویژه‌ای برای این کار تدوین شود تا داوطلبان با تحرکی بیشتر، برای هر گونه کمک رسانی به جمعیت هلال احمر آمادگی لازم را داشته باشند.

فرهادی همچنین به «طرح نیابت» این سازمان که برنده جایزه طرح بر‌تر فدراسیون بین المللی جمعیتهای ملی صلیب سرخ و هلال احمر شده است نیز اشاره کرد و گفت: کار جمعیت هلال احمر صرفا امدادرسانی به آسیب دیدگان حوادثنیست و با توجه به اینکه جمعیت کشور ما به سمت کهنسالی و سالخوردگی می‌رود، طرحی همچون طرح نیابت باید با جدیت بیشتری پیگیری شود.

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه برنامه‌های آموزشی سازمان داوطلبان جمعیت بسیار حائز اهمیت است، از درخواست همکاری معاونت درمان وزارت بهداشت با سازمان داوطلبان در حوزه آموزشهای سلامت خبر داد.

فرهادی همچنین بر توسعه برنامه‌های توانمندسازی زنان که در این سازمان در حال انجام است، تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز