خبرگزاری کار ایران

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت مطرح کرد؛

سلامت اولویت نخست افق ۱۴۰۴

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۸۷

برای نهادینه شدن موضوع سلامت علاوه بر همراهی و تعامل قوای سه گانه باید در حوزه فرهنگ عمومی نیز اقداماتی صورت پذیرد.

ایلنا: معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت گفت: موضوع سلامت و بهداشت در دین مبین اسلام جایگاه ویژه‌ای دارد که باید مورد توجه همگان به ویژه مسئولان باشد.

به گزارش ایلنا، " طاهر موهبتی " بهترین حوزه برای خدمت به مردم را حوزه سلامت دانست و گفت: کمک به بیماران و نجات جان بیماران از مواردی است که پاداش ارزش بسیاری نزد خداوند دارد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت با اشاره به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به حوزه سلامت و بهداشت و درمان اظهار داشت: در افق ۱۴۰۴ نخستین اولویت در سند چشم انداز مقوله سلامت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

موهبتی از مهم‌ترین اولویت‌ها در توسعه پایدار را موضوع بهداشت و درمان و سلامت عنوان کرد و افزود: برای تحقق اهداف حوزه سلامت که یک موضوع فرابخشی است نیازمند عزم ملی در همه بخش‌ها هستیم.

وی ادامه داد: برای نهادینه شدن موضوع سلامت علاوه بر همراهی و تعامل قوای سه گانه باید در حوزه فرهنگ عمومی نیز اقداماتی صورت پذیرد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت با تاکید بر ضرورت تحقق دسترسی آسان و عادلانه تمامی اقشار به بهداشت و درمان گفت: باید برای تحقق شاخص‌های عدالت در حوزه بهداشت و درمان برنامه ریزی جامعی صورت گیرد و از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

موهبتی اضافه کرد: مقوله بهداشت که از زیربنای‌های اصلی حوزه سلامت است باید به خوبی در جامعه تبیین و نهادینه شود.

وی تصریح کرد: برای اداره شدن بهتر بیمارستان‌ها و ارائه خدمات عادلانه در حوزه بهداشت و درمان به مردم باید تعرفه‌ها واقعی و بیمه‌ها کارآمد‌تر شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز