خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش مصر در پی اختلاف با نخست وزیر استعفا داد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۵۵

وزیر ورزش مصر امروز - یکشنبه - صبح به وقت محلی استعفای خود را تقدیم الببلاوی کرد. «خالد عبدالعزیز» وزیر جوانان مصر، وزارت ورزش را تا زمان ترمیم کابینه توسط نخست وزیر موقت اداره کند.

«طاهر ابو زید» وزیر ورزش مصر در پی اختلاف با نخست وزیر موقت این کشور از مقام خود استعفا داد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری الشرق الاوسط، برخی منابع در وزارت ورزش مصر گفتند که ابو زید در اعتراض به دستور «حازم الببلاوی» نخست وزیر موقت مصر برای توقف دستور وی برای برکناری شورای مدیریت باشگاه ورزشی «الاهلی» از مقام خود استعفا داد.

این منابع افزودند که وزیر ورزش مصر امروز - یکشنبه - صبح به وقت محلی استعفای خود را تقدیم الببلاوی کرد.

برخی منابع نیز گفتند که قرار است «خالد عبدالعزیز» وزیر جوانان مصر، وزارت ورزش را تا زمان ترمیم کابینه توسط نخست وزیر موقت اداره کند.

البیلاوی قرار است در پی اعلام نتایج همه پرسی قانون اساسی مصر که روز گذشته اعلام شد، کابینه خود را ترمیم کند.

در همین حال، «هانی صلاح الدین» سخنگوی شورای وزیران مصر روز گذشته اعلام کرد که الببلاوی دستور وزیر ورزش برای برکناری شورای مدیریت باشگاه الاهلی به ریاست «حسن حمدی» را لغو نکرد بلکه دستور توقف و بررسی آن را داد.

بنا بر این گزارش، ابوزید شنبه طی دستوری شورای مدیریت باشگاه الاهلی به ریاست حسن حمدی را لغو کرد و خواستار تحویل حمدی به دادستانی اموال عمومی برای تحقیات درباره تخلفات مالی وی شد. وزیر ورزش مصر همچنین شورای جدیدی را به ریاست «عادل هیکل» دروازه‌بان اسبق الاهلی تا زمان انتخابات این شورا در اواخر ماه مارس آینده، تشکیل داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز