خبرگزاری کار ایران

بچه‌ها مثل گلادیاتورها جنگیدند؛

فریبا: دربی به نفع استقلال تمام شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۹۸

شرایط کاملا به نفع استقلال شد چون هم نباخت و هم ۴ امتیاز اختلاف امتیازش با پرسپولیس را حفظ کرد و شاید قهرمان لیگ از دل بازی استقلال و فولاد در آید.

مربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: دربی ۷۸ به لحاظ فنی چیزی نداشت که بخواهیم در مورد آن صحبت کنیم.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: دربی ۷۸ به لحاظ فنی هیچ چیزی نداشت که بخواهیم در مورد آن صحبت کنیم، وقتی یک بازیکن با یک شوت از روی ضربه کاشته بهترین بازیکن میدان می‌شود چه انتظاری دارید؟ اما این دربی از نظر تلاش، دوندگی و جنگندگی بازیکنان خوب بود. بچه‌ها در حد توان مثل گلادیاتورها جنگیدند اما هیچ‌کدام از دو تیم حتی یک کار ساده تاکتیکی هم نکردند، البته قبل از دربی این مسائل را گفته بودند و معلوم بود چه اتفاقی می‌افتد. شرایط کاملا به نفع استقلال شد چون هم نباخت و هم ۴ امتیاز اختلاف امتیازش با پرسپولیس را حفظ کرد و شاید قهرمان لیگ از دل بازی استقلال و فولاد در آید.

وی افزود: مردم حق دارند یک بازی زیبا را در دربی ببینند. وقتی برای بازی‌های دیگر استقلال و پرسپولیس بین دو تا ۵۰۰۰ نفر تماشاگر می‌رود و در این بازی ۹۰ هزار نفر به استادیوم می‌روند یعنی اینکه دربی برای مردم چقدر حساس و مهم بوده و مردم می‌آیند که یک بازی خوب را ببینند. مردم فوتبال را خوب می‌فهمند اما در دربی بازی خوبی ندیدند و شاید فقط دویدن و بزن بزن دیدند.

وی ادامه داد: امروز می‌گویند بازیکنان استقلال و پرسپولیس چیزی بیش از این برای ارائه ندارند، اما باید ببینیم این بازیکنان چه مدل تمرین کرده‌اند و کادر فنی از آنها چه چیزی خواسته بود. علی دایی آمده بود دربی را ببرد تا در کورس قهرمانی بماند. قلعه‌نویی هم می‌خواست نبازد تا هم صدر جدول را حفظ کند و هم ۴ امتیاز اختلاف با پرسپولیس کم نشود. در مجموع یک امتیاز برای قلعه‌نویی منطقی بود و اگر خیلی حرفه‌ای نگاه کنیم کار به نسبت درستی هم کرد.

فریبا در پایان گفت: در لیگ ما کسی فوتبال نمی‌بیند، یعنی امسال کسی فوتبال ندیده است. استقلال و پرسپولیس در کل لیگ شاید دو بازی خوب انجام داده‌اند و بقیه بازی‌های آنها خیلی خوب نبوده و همین مسئله به تیم ملی هم سرایت می‌کند. البته هنوز تا جام‌جهانی زمان داریم و بازیکنان در اختیار سرمربی قرار می‌گیرند و می‌توانند کار تاکتیکی انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز