خبرگزاری کار ایران

افغانستان هم بزودی برای ما مدعی می‌شود؛

فکری: داریم با فوتبال بازی‌بازی می‌کنیم / فوتبال ما دارد به قهقرا می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۷۸

داریم با فوتبال بازی بازی می‌کنیم در حالی‌که فوتبال صنعت اقتصاد و حتی سیاست شده و در دنیا خیلی کارها با فوتبال می‌کنند اما در ایران با فوتبال داریم جوک می‌گوییم.

کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال گفت: دربی ۷۸ یک بازی کاملا درگیرانه بود

محمود فکری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: دربی ۷۸ یک بازی کاملا درگیرانه بود و با توجه به اینکه این بازی و امتیازات آن برای هر دو تیم مهم بود استقلال و پرسپولیس تمام توان خود را روی درگیری و دوندگی گذاشته بودند تا حریف نتواند روی زمین کار تاکتیکی انجام دهد و موقعیتی روی دروازه‌ها بوجود نیامد. هر دو نیمه بازی بیشتر فیزیکی و با دوندگی بازیکنان همراه بود و کمتر موقعیت گل پیش آمد.

وی افزود: کسی که در این بازی بزرگ بازی کرده باشد سنگینی بازی را احساس می‌کند. بیننده تلویزیونی شاید نداند چه فشاری روی بازیکنان است به هر حال این بازی برای بینندگان عادی و خسته‌کننده بود چون گل نداشت.

کاپیتان سابق استقلال اظهارداشت: در دوران ما هم دربی حساسیت بالایی داشت، اما هم قشنگ می‌شد و هم گل داشت، البته در همان زمان هم بازی‌هایی بود که مساوی تمام می‌شد اما چون الان ۴ بازی پشت سر هم صفر بر صفر تمام شده این همه حرف و حدیثبوجود آمده است. هر چند دو سال قبل هم دربی‌ها گل داشت و بازی‌های نسبتا خوبی را شاهد بودیم. الان حساسیت بالا و فشار بیش از حدی روی داوران است و به همین دلیل داوران سعی می‌کنند دربی را مساوی در بیاورند تا همه راضی باشند. شاید بیننده تلویزیونی راضی نباشد اما کسانی که در دو تیم دستی بر آتش دارند راضی هستند و کسی به کسی کاری ندارند.

وی در پاسخ به این سئوال که اگر قرار است دربی ما به این شکل برگزار شود پس فوتبال چه می‌شود، گفت: فوتبال ما دارد به قهقرا می‌رود، در صورتی که باید رشد کند نه اینکه پسرفت داشته باشد. داریم با فوتبال بازی بازی می‌کنیم در حالی‌که فوتبال صنعت اقتصاد و حتی سیاست شده و در دنیا خیلی کارها با فوتبال می‌کنند اما در ایران با فوتبال داریم جوک می‌گوییم.

فکری در پایان گفت: با این وضعیت آینده فوتبال ما هم همین است و ممکن است افغانستان هم برای ما رقیب بشود و جلوی ما مدعی باشد. در مجموع آینده خوشی در انتظار فوتبال ما نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز