خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول در وزارت بهداشت:

مشکل جدی بخش درمان کشور، کمبود پرستار است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۵۶

مدیرکل نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: یکی از مشکلاتی که در بحثبهداشت و درمان در سطح کشور با آن مواجه هستیم، مشکل کمبود پرستار است.

ایلنا: مدیرکل نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: استان زنجان از پتانسیل لازم برای توریسم درمانی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از زنجان، " سیدسجاد رضوی " شنبه در مراسم افتتاح بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی " بهمن " زنجان با اشاره به اینکه حضور بخش خصوصی در اجرای برخی پروژه های بهداشت و درمان گام موثری در توسعه خدمات این بخش است، اظهار داشت: تعامل بخش خصوصی و دولتی در ارائه خدمات لازم است.

وی با اشاره به اینکه ارتباط و تعامل بخش خصوصی و دولتی باید در حد مطلوب باشد، اظهار داشت: متاسفانه در برخی از استان ها شاهد اختلاف این بخشها در عرصه های بهداشتی و درمانی بودیم که انعکاس نامناسبی در سطح جامعه داشت.

این مقام مسئول به بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بهمن زنجان و جزئیات راه اندازی آن اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: این بیمارستان باید پس از آغاز به فعالیت با دانشگاه علوم پزشکی جلسات هم اندیشی و تبادل نظر برگزار کند.

" رضوی " حضور متخصصان و فوق متخصصان در این بیمارستان را به فال نیک گرفت و خاطرنشان ساخت: استان زنجان از پتانسیل لازم برای توریسم درمانی برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه کشور ترکیه بالاترین توریسم درمانی در منطقه را به خود اختصاص داده است، یادآور شد: کشور آذربایجان به جهت نزدیکی به استان زنجان می تواند جامعه هدف مطلوبی برای استان زنجان محسوب شود.

مدیرکل نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به هزینه های توریسم درمانی برای برخی از توریسم ها اشاره کرد و افزود: استان زنجان به جهت نزدیکی با برخی کشورهای همجوار می تواند خدمات لازم در این عرصه را ارائه دهد.

وی با اشاره به مراجعات مردم استان زنجان برای درمان و دریافت برخی خدمات بهداشتی به کلان شهرها را متذکر شد و افزود: با راه اندازی این بیمارستان و تجهیز آن نیازی به مراجعه مردم استان به شهرهای همجوار نیست.

این مقام مسئول درپایان به مشکل کمبود پرستار در عرصه های بهداشتی و درمانی اشاره کرد و گفت: این مساله مشکلی است که در سطح کشور با آن روبه رو هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز