خبرگزاری کار ایران

باحضور نماینده ولی‌فقیه در استان؛

کلنگ‌زنی طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۷۶

در مراسمی کلنگ زنی طرح توسعه فرودگاه خرم‌آبادبا حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء، استاندار، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشورو نمایندگان لرستان آغاز شد.

در مراسمی کلنگ زنی طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء، استاندار، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور و نمایندگان لرستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، امروز در مراسمی باحضور حجت‌الاسلام و المسلمین میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان، بازوند استاندار لرستان، سردار عبدالهی فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء، رسولی‌نژاد رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور، آقامحمدی و عبدی نمایندگان خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی و برخی دیگر از مسئولان استانی و کشوری کلنگ طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد به زمین زده شد.
محمد رسولی نژادرئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور در این مراسم با بیان اینکه فرودگاه‌ها مهد توسعه هر منطقه هستند گفت: توسعه نیافتگی و محرومیت در بعضی از مناطق کشورناشی از نبود تجهیزات در فرودگاه‌هاست.
وی با اشاره به اینکه امروزه فرودگاه‌ها نقش مهمی در رشد و توسعه اقتصادی دارندگفت: گسترش فرودگاه‌ها، تلاش برای برقراری پرواز به نقاط مختلف کشور و برقراری خطوط پروازی در فرودگاه‌ها از مهم‌ترین اولویت‌ها است.
وی وجود فرودگاه با امکانات و استاندارد لازم برای مرکز لرستان را یک سرمایه بزرگ دانست و گفت: باید از آن به عنوان یک فرصت استفاده کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز