خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی:

مجلس برای نظاممند کردن نظام آماری کشور در حوزه اشتغال در حال برنامه ریزی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۳۶

با این اقدام، بستری مناسب برای تنظیم بازار اشتغال و مدیریت و برنامه ریزی صحیح در این حوزه فراهم شده و مقدمه‌ای مناسب برای اشتغالزایی ایجاد می‌شود.

ایلنا: عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی از برنامه ریزی مجلس برای نظام مند کردن نظام آماری کشور در بحثحوزه اشتغال خبر داد.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " محمدحسین فرهنگی " در آیین تودیع و معارفه مدیرکل جدید تعاون، کار ورفاه اجتماعی آذربایجان شرقی افزود: بر اساس این برنامه ریزی که کار آن از دوره هشتم مجلس شورای اسلامی آغاز شده سامانه آماری در زمینه اشتغال در حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر اساس اطلاعات داده‌ای از جمله جویندگان کار، پوشش‌های بیمه‌ای و نیازهای اصلی واحدهای تولیدی شکل خواهد گرفت.
وی گفت: با این اقدام بستر مناسبی برای تنظیم بازار اشتغال و مدیریت و برنامه ریزی صحیح در این حوزه فراهم شده و مقدمه‌ای مناسب برای اشتغالزایی ایجاد می‌شود.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به حیطه کاری وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی گفت: قرار گرفتن بخش تعاون به عنوان یکی از سه رکن اقتصادی کشور، موضوع روابط کار، پوشش‌های حمایتی و صندوق‌های بیمه‌ای در کنار وظیفه خطیر اشتغالزایی فعالیت‌های این وزارتخانه را با حساسیت خاصی همراه کرده و باید با دقت به آن توجه شود.
وی همچنین خواستار توجه جدی‌تر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به طرح احداثبیمارستان جدید تأمین اجتماعی در تبریز شد و گفت: ۲ بیمارستان تأمین اجتماعی تبریز در حال حاضر جوابگوی نیازهای بیمه شدگان نبوده وضرورت تسریع در احداثاین بیمارستان احساس می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز