خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در معارفه مدیر کل جدید تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

در بخش تأمین اجتماعی ۴۷ درصد جمعیت آذربایجان شرقی با وزارت کار در ارتباط هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۷۲

میر احد حسینی به عنوان مدیر کل جدید تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی جایگزین یونس فاتح شد معرفی شد.

ایلنا: طی مراسمی با حضور معاون امورپارلمانی و استانهای وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، جمعی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران استانی، مشاور وزیر تعاون، کارو رفاه اجتماعی و مدیرکل حوزه وازرتی، مدیرکل اموراستانهای این وزارتخانه، تشکل‌های کارگری و کارفرمایی میر احد حسینی به عنوان مدیرکل جدید تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی معرفی شد.
به گزارش ایلنا، معاون امور پارلمانی و استان‌های وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در این مراسم استان آذربایجان شرقی را به لحاظ حجم فعالیت‌های کاری در حوزه عملیاتی این وزارتخانه بسیار مهم خواند و گفت: تنها در بخش تأمین اجتماعی ۴۷ درصد جمعیت استان آذربایجان شرقی با این وزارتخانه در ارتباط هستند.
طاهایی با اشاره به دیگر زمینه‌های کاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: اگرسایر حوزه‌های فعالیت این وزراتخانه را از جمله سایر صندوق‌های بیمه‌ای، بیمه سلامت کارمندان دولت، صندوق بازنشستگی کشور، صندوق بیمه روستایی و عشایر، مددجویان در نظر بگیریم بخش اعظمی از جامعه مخاطب فعالیت‌های این اداره کل در استان آذربان شرقی خواهند بود.
وی حوزه کاری این وزارتخانه را بسیار وسیع با پوشش جمعیتی زیاد خواند و افزود: به دلیل سر و کار داشتن این حوزه با بیشتر افراد، موفقیت در ارایه خدمات مطلوب نیازمند همکاری مردم و مسوولان و تمامی دستگاه‌هاست.
طاهایی با اشاره به سخنان نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی، تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان گفت: نکات ارزشمندی در این جلسه مطرح شد که آمادگی خود را برای همکاری و مشارکت در این موارد اعلام می‌داریم.
وی با تأکید بر اینکه وظیفه داریم در کنار هم و با استفاده از تمام سرمایه‌ها برای توسعه کشور حرکت کنیم گفت: ما آزاد هستیم که همدیگر را نقد کنیم اما اجازه نداریم یکدیگر را نفی کنیم.
وی در پایان ضمن قدردانی از تلاش‌های یونس فاتح مدیرکل قبلی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: امیدواریم از تجارب وی که به محل ماموریت سابق خود در استانداری آذربایجان شرقی بازخواهد گشت استفاده لازم شود.
وی در ادامه ضمن معرفی میر احد حسینی به عنوان مدیرکل جدید تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: میراحد حسینی علاوه بر سابقه خدمت به عنوان معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و اموراجتماعی آذربایجان شرقی، سمت‌های مدیر کل کار و امور اجتماعی استان‌های البرز و اردبیل را نیز در کارنامه خود دارد.
معاون امور پارلمانی و استان‌های وزیز تعاون، کار و رفاه اجتماعی حسینی را از نیروهای توانمند این وزارتخانه خواند و گفت: زمانی که در کمیته انتصابات وزارتخانه نام وی برای این سمت مطرح شد با توجه به اقبال گرم جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی و نمایندگان مجلس و نیز با عنایت به اهمیت این خطه، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به این سمت منصوب شدند.
طاهایی در خاتمه سخنان خود ابلاغ سلام گرم علی ربیعی، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: مقام عالی وزارت بسیار علاقمند بودند که خود در این مراسم در آذربایجان‌شرقی حضور پیدا کنند، اما به دلیل سفر رییس جمهوری به استان خوزستان این امکان فراهم نشد. نیروهای ارزشمندی در آذربایجان شرقی وجودی دارد که باید با بهره گیری از آنان راه برای توسعه استان هموار کنیم.
لازم به ذکر است میر احد حسینی صبح امروز طی مراسمی با حضور جمعی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران استانی، منیری مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرکل حوزه وازرتی، حنیف مدیرکل اموراستان‌های این وزارتخانه، تشکل‌های کارگری و کارفرمایی به عنوان مدیر کل جدید تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی جایگزین یونس فاتح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز