خبرگزاری کار ایران

یک عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

انتقاد از عدم تشکیل کمیسیون ماده ۵

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۶۵

این کمیسیون مدتهاست که تشکیل نمی شود و متأسفانه برای مردم مشکل ساز شده است.

ایلنا: یک عضو شورای شهر تهران نسبت به عدم تشکیل کمیسیون ماده ۵ انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " اسماعیل دوستی " دیگر عضو شورای شهر تهران نیز در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران، نسبت به عدم فعالیت کمیسیون ماده ۵ انتقاد کرد و گفت: این کمیسیون مدتهاست که تشکیل نمی‌شود و متأسفانه برای مردم مشکل ساز شده است.

وی ادامه داد: از کمیسیون ماده ۵ برای تشخیص مغایرت‌ها و تصمیم گیری در این زمینه‌ها یاد می‌شود در حالی که متأسفانه این گونه جا افتاده است که بلندمرتبه سازی و تخریب باغات در این کمیسیون تصویب می‌شود. به هر دلیلی که این کمیسیون شکل نمی‌گیرد اما ما از مسئولین دولتی و شهرداری می‌خواهیم که نسبت به تشکیل این کمیسیون اقدام کنند.

محمدسالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران نیز با اشاره به منویات مقام معظم رهبری نسبت به مسئله شهرسازی و معماری گفت: از این رو از جلسه شورا می خواهم تا زمان بیشتری را برای بررسی صحبت های رهبری و انطباق آن در حوزه شهرسازی اختصاص دهد.

وی ادامه داد: متأسفانه شهرداری تهران نیز براساس کارنامه موجود قبول دارند که انتقادات زیادی نسبت به حوزه شهرسازی وجود دارد حتی معاونت شهرسازی فعلی نیازمند تغییراتی در ساختار آن است.

سالاری با اشاره به مسئله باغات گفت: با وجود تإکید رهبری باید تجدیدنظر جدی سنبت به ضوابط باغ ها صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز