خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان:

انقلاب اسلامی ایران الگوی ظلم‌ستیزی در جهان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۶۲

اتحاد و یکپارچگی ملت بزرگ و ظلم ستیز ایران اسلامی حاصل انقلاب و الگویی برای جهانیان است.

حمیدرضا شهبازی امروز سه شنبه(۲۴دی) در جلسه ستاد دهه فجربا اشاره به برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی دراستان زنجان گفت: در سالجاری باید از ظرفیتهای رسانه ملی بیشتر استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، شهبازی با بیان اینکه اتحاد و، وفاق ملی ایرانیان نتیجه انقلاب اسلامی است افزود: باید در تبین و شناسایی ارزش‌ها و آرمانهای انقلاب برای نسل جوان امروز بکوشیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان، در ادامه تصریح کرد: اتحاد و یکپارچگی ملت بزرگ و ظلم ستیز ایران اسلامی حاصل انقلاب و الگویی برای جهانیان است.

شهبازی همچنین بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مردمی است خاطر نشان کرد: باید برنامه‌های دهه فجر نیز مردمی باشد، چرا که برگزاری جشن‌ها با وجهه مردمی بسیار تاثیر گذار و حایز اهمیت است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان با تاکید بر اینکه در برگزاری مراسم دهه فجر در شهر‌ها و روستاهای استان زنجان فرماندارن و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی توجه ویژه داشته باشند به برگزاری مراسمات ویژه جشن انقلاب داشته باشند افزود: عجله‌ای در خصوص افتتاح طرح‌ها وپروژه‌ها نداشته باشید.

شهبازی در بخشی از سخنان خود تاکید کرد: برنامه‌های این دهه از نظر کمی تجمیع شده و کیفی‌تر از سال‌های گذشته اجرا شود.

مدیر کل سازمان صدا و سیمای استان زنجان نیز در ادامه این جلسه گفت: این رسانه ملی در تلاش است تا برنامه‌های جامع و دقیقی در ایام الله دهه فجرتولید پخش در سطح استان کند.

مرتضی صفری با اشاره به تولید وپخش برنامه‌ها دراستان زنجان از طریق شبکه استانی اشراق گفت: ۲۴۵ ساعت برنامه در خصوص این دهه برای پخش پیش بینی شده است.

وی با تاکید بر این موارد گفت: مناسب‌های انقلابی فرصت خوبی برای بازخوانی مجدد از دستاوردهای نظام، انقلاب، آرمان‌های امام راحل، شهدا و رهبری است.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استاندار زنجان نیز در ادامه این جلسه گفت: محوریت برگزاری برنامه‌های دهه فجر در مساجدی باشد که مرکز قیام مردم در دوران انقلاب بوده است.

علی جعفری تصریح کرد: باید برای مشارکت مردم در برگزاری این برنامه‌ها بستر سازی و ایجاد فضا شود.

وی همچنین با تاکید بر حضور دانش آموزان و دانشجویان در اجرای برنامه‌های دهه فجر گفت: برنامه‌ها در این زمینه باید چشمگیر و گسترده باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز