خبرگزاری کار ایران

استاندارفارس:

یک دنیاست و یک کورش

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۴۴

باید به داد تخت جمشید و پاسارگاد رسید. / متاسفانه در کنار مقبره کورش یک رستوران برای غذا خوردن توریست‌ها وجود ندارد. / روزگاری شیراز الگوی توسعه ابوظبی بوده اما امروز شیراز به یک ده بزرگ تبدیل شده است.

استاندار فارس گفت: موانع موجود در فارس را باید از سر راه سرمایه‌گذاران برداشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سیدمحمد احمدی که شامگاه سه شنبه(۲۳ دی ماه) در صحن علنی شورای شهر شیراز سخن می‌گفت افزود: نباید به گونه‌ای رفتار کرد که گردشگران خارجی از کمبود‌ها سو استفاده کنند.

وی با بیان این مطلب که یک دنیاست و یک کورش افزود: باید به داد تخت جمشید و پاسارگاد رسید.

احمدی با انتقاد از نگاه‌های تنگ نظرانه به صنعت توریست گفت: متاسفانه در کنار مقبره کورش یک رستوران برای غذا خوردن توریست‌ها وجود ندارد.

استاندارفارس در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: باید بدون هیچگونه خط کشی به فکر توسعه شهر باشیم و به جای اینکه با سخنان خود یکدیگر را ناراحت کنیم.

وی با بیان اینکه استان فارس دارای منابع مالی بسیار است، گفت: نباید در انتظار ورود پول از مرکز به شیراز باشیم زیرا در این استان به اندازه کافی فرصت‌های کسب درآمد و کار وجود دارد.

نماینده عالی دولت در استان فارس افزود: می‌خواهیم شهری آباد داشته باشیم زیرا روزگاری شیراز الگوی توسعه ابوظبی بوده اما امروز شیراز به یک ده بزرگ تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: استفاده از تمام توان و پتانسیل‌های موجود باعثتوسعه فارس می‌شود و در این میان آنچه که مهم است حضور و فعالیت سرمایه گذاران بخش خصوصی است.

استاندار فارس یادآور شد: امروز در شهر شیراز به غیر از بیکاری و پرسه زنی چیز دیگری مشاهده نمی‌شود و فعالیت دلچسبی در شهر شیراز نیست در حالیکه اگر سرمایه گذاری خوب و مناسب انجام شود بیکاری از بین می‌رود.

احمدی تاکید کرد: وضعیت شهرک‌های صنعتی نیز مناسب نیست و متاسفانه شهرک صنعتی به یک قبرستان تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه از هرگونه سرمایه گذاری پاک حمایت می‌کنیم، گفت: سرمایه گذاری کثیف و آلوده را نمی‌خواهیم اما باید شرایط را برای حضور سرمایه گذاران مناسب مهیا کنیم.

استاندار فارس تصریح کرد: چه اشکالی دارد سرمایه گذاران پاک را وارد شیراز کرد و از آن‌ها برای رفع مشکلات بیکاری استفاده کرد.

احمدی افزود: باید به گونه‌ای برنامه ریزی کرد که نشاط اقتصادی در شهر وجود داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز