خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی:

توجه به حفظ آبروی نظام اسلامی ایران ضروری‌ست

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۳۳

نباید بگذاریم دشمنان از اختلافات داخلی برای از میان بردن وحدت کشور استفاده کنند. / از همه ظرفیت‌های شهرستانی و استانی برای تکمیل طرح‌های عمرانی استفاده شود.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت توجه به حفظ آبروی نظام اسلامی ایران گفت: نباید بگذاریم دشمنان از اختلافات داخلی برای از میان بردن وحدت کشور استفاده کنند.

به گزارش ایلنا از بهشهر، ‌احمدعلی مقیمی در جلسه شورای اداری بهشهر که در فرمانداری این شهر برگزار شد اظهار کرد: متاسفانه در روزهای اخیر خبرهایی از شورای شهر بهشهر در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی درج شد که نتیجه‌ای جز بازی کردن با آبروی ایران نداشت.

وی بیان کرد: یکی از اعضای شورا در شبکه اجتماعی خود مدعی شد به دلیل عضویت در فیس بوک از مقام سخنگویی این شورا عزل شد که این خبر دارای اساس و پایه درستی نیست.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: عده زیادی از مردم ایران در این شبکه اجتماعی عضویت دارند اما هیچ برخوردی با آن‌ها نشده و نخواهد شد.

مقیمی ادامه داد: بیان این گونه خبر‌ها و دادن اطلاعات نادرست به مردم که موجب می‌شود برای رسانه‌های بیگانه و معاند خوراک تبلیغاتی مهیا شود، اشتباه است و کسانی که مسبب این کار هستند باید توبه کنند.

وی گفت: ایران از جمله کشورهایی است که حق آزادی بیان و حقوق مربوط به زنان در آن رعایت می‌شود اما با این گونه اتفاقات، این موارد زیر سوال خواهد رفت.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مخالفان و دشمنان کشور منتظر این گونه خبر‌ها هستند تا از آن پرونده‌ای بزرگ برای کشور درست کنند و نباید بگذاریم زمینه را برای این گونه سوء استفاده‌ها فراهم کنیم.

مقیمی اظهار کرد: شاید بتوان این گونه موج‌های خبری را آغاز کرد اما هدایت آن به مسیر‌ها دلخواه و مدیریت صحیح این جریان‌ها، پس از مدتی از دست خارج شده و در اختتیار دشمنان و بیگانگان قرار می‌گیرد.

وی به ضرورت استفاده از همه ظرفیت‌های شهرستانی و استانی برای تکمیل طرح‌های عمرانی استفاده کرد و گفت: در شرایطی که از ابتدای سال تاکنون بودجه‌های تصویب شده شهرستانی پرداخت نشد، با استفاده از اعتباراتی جذب شده کشوری، مانع از تعطیل شده این طرح‌ها و پروژه‌ها شدیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: برنامه تعریف شده شهرستانی برای سال ۹۳، ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار در منطقه است.

مقیمی گفت: در منطقه توانمندی‌های فراوانی وجود دارد که اگر بتوانیم از آن‌ها به درستی استفاده کنیم می‌توانیم در بخش‌های گوناگون، فرصت‌های شغلی پایدار ایجاد کنیم.

وی بر لزوم پیوند بیشتر دانشگاه‌ها، مراکز صنعتی و دستگاه‌های دولتی تاکید کرد و گفت: استفاده از توان مشترک این ۳ بخش می‌تواند موجب رفع مشکلات موجود و گام برداشتن به سمت توسعه باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز