خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی سپاه استان زنجان خبر داد:

برگزاری همایش بسیج و رسانه در زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۱۲

معاون فرهنگی سپاه استان زنجان از برگزاری همایش بسیج و رسانه در زنجان خبر داد.

زنجان: معاون فرهنگی سپاه استان زنجان گفت: رسانه‌های بر‌تر استان در حوزه بسیج در این مراسم تقدیر می‌شوند.

ابوالفضل طهماسبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در زنجان گفت: همایش بسیج و رسانه با سه کارگروه علمی و تخصصی برگزار می‌شود.

طهماسبی خاطرنشان کرد: در این دوره از همایش کارگروه‌های «رسانه و اولویت گفتمان رهبری»، «رسانه و مقابله با جبهه معارض رسانه‌ای» و «رسانه و بسیج» برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: جذب حداکثری، توانمندسازی رسانه‌های استان، برگزاری کارگاه‌های مختلف آموزشی و بصیرت‌افزایی و مهارتی از جمله اهداف بسیج رسانه استان است.

طهماسبی بر ضرورت حضور رسانه‌های استان در این مراسم تاکید کرد و افزود: رسانه‌های بر‌تر استان در حوزه بسیج در این مراسم تقدیر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه همایش بسیج و رسانه با حضور اصحاب مطبوعات و خبرگزاری‌های استان زنجان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این همایش هفتم بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به حضور یکی از مسئولان بسیج رسانه کشور در این همایش تصریح کرد: این برنامه به صورت کارگاهی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصار المهدی(عج)، حجت الاسلام متین، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان و صفری مدیرکل صدا و سیمای زنجان در این کارگاه سخنرانی می‌کنند، تصریح کرد: از خبرگزاری‌ها و رسانه‌های بر‌تر در این مراسم تجلیل می‌شود.

طهماسبی در پایان نقش رسانه‌ها را در مقابله با اقدامات غرب مهم دانست و افزود: باید به چنین نقشی بیشتر تاکید شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز