خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره مجمع خیران ورزش یار استان اصفهان:

نمایندگان مجلس صدای مردم و خیران را به گوش دولت برسانند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۰۰

نمایندگان مجلس صدای مردم و خیران را به گوش دولت برسانند تا با رفع موانع قانونی صحنه ورزش برای حضور خیران آماده شود.

ایلنا: عضو هیات مدیره مجمع خیران ورزش یار استان اصفهان با بیان اینکه نمایندگان مجلس صدای مردم و خیران را به گوش دولت برسانند ادامه داد: کاهش بودجه دولت در فعالیت‌های عمرانی که بدون شک در بخش ورزش نیز لحاظ شده است در دراز مدت کاهش ساخت و سازهای ورزشی را به دنبال دارد که برای متوقف نشدن روند توسعه زیرساخت‌ها باید در این ارتباط تدبیری اتخاذ شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، غلامحسین رحمانی افزود: در کنار کاهش بودجه عمرانی دولت، شرایط اقتصادی بخش خصوصی نیز همچون گذشته نیست، به این ترتیب برای جذب سرمایه این بخش که بدون شک پرکننده خلاٌ مالی و اعتباری دولت هستند باید تصمیمات جدیدی گرفته شود.

رحمانی با تأکید بر اینکه ترغیب خیران برای ورود به ورزش و سرمایه گذاری در این بخش نیازمند جلب اعتماد آنهاست تصریح کرد: مالیات و عوارض اماکن ورزشی خیر ساز باید کاهش پیدا کند و قوانین حمایتی همچنانکه برای خیران مدرسه ساز در نظر گرفته شد برای ورزش یاران نیز تصویب شود تا برای گسترش فعالیت در این بخش اقدامات جدیدی انجام داد.

عضو هیات مدیره مجمع خیران ورزش یار استان اصفهان تأکید کرد: برای رسیدن به این هدف و جذب تعداد کثیری از خیران که حضور آن‌ها تغییر و تحولات گسترده‌ای در ساخت و سازهای ورزشی ایجاد خواهد کرد باید نمایندگان مجلس نیز حمایت کنند. نمایندگان مجلس باید صدای مردم و خیران را به گوش مسئولان برسانند تا با رفع موانع قانونی صحنه ورزش برای حضور خیران آماده شود.

رحمانی گفت: در حال حاضر استان اصفهان ۲۸۰ پروژه ورزشی نیمه تمام دارد که تکمیل آن‌ها سرانه ورزشی استان را که در حال حاضر با مشکل مواجه است؛ افزایش می‌دهد، بنابراین خیران ورزش یار از دولت می‌خواهند تا به این امر توجه لازم را داشته و با فراهم کردن شرایط قانونی فرصت را برای سرمایه گذاری آن‌ها فراهم آورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز